دردناک است که این روزها به راحتی جوانان این مرز و بوم برای تامین هزینه های تحصیل بر روی اعضای بدن خود قیمت می گذارند.

به گزارش لنگرنیوز؛ وقتی در کوچه پس کوچه های شهر قدم میزنیم گاهی با تصاویری روبرو می شویم که عده ای بدلیل مشکلات مالی و تامین هزینه های اولیه زندگی دست به فروش اعضای بدن خود می زنند.

این واقعه وقتی تلخ تر و دردناک تر می شود که به چشم خود ببینی چگونه جوانان این جامعه آنچنان گرفتار شده اند که برای رهایی از آن چاره ای جز به حراج گذاشتن کلیه هایشان در پیش رو نمی بینند.

چند روز قبل در حال عبور از نزدیکی یکی از خوابگاه های دانشجویی در یکی از خیابان های پر تردد ارومیه بودم که چشمم به تصویری افتاد که بی توجه از کنارش عبور کردم، ابتدا متوجه موضوع نشدم برگشتم تا مطمئن شوم آنچه که دیده ام حقیقت دارد یا نه؟

1

نزدیک که شدم با آگهی فروش کلیه مواجه شدم البته با این تفاوت که این بار فروشنده یک دانشجوی جوان بود که برای تامین مخارج تحصیل اعضای بدنش را به حراج گذاشته بود.

با شماره اش تماس گرفتم و متوجه شدم تصمیم اش جدی است و مبلغی را هم به عنوان قیمت پایه مطرح کرد.گوشی را قطع کردم ولی طاقت نیاوردم و دوباره تماس گرفتم این بار ازش پرسیدم مشکلت با چه مقدار پول برطرف می شود که پاسخ داد: به قدری که بتوانم هزینه دو ترم دانشگاه و خوابگاهم را بپردازم . . . !

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان