منصفی با تاکید بر سفارش رهبر معظم انقلاب در زمینه بصیرت افزایی گفت : وظیفه یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس است تا خاطرات دوستان همرزم و جنگ نابرابرکه ایران متحمل آن شد را برای فرزندانمان بازگو کنیم و روحیه ولایت پذیری و بصیرت آن روز را به امروز انتقال دهیم.





به گزارش لنگرنیوز ، امشب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم خاطره گویی رزمندگان آنسرمحله در مسجد صاحب الزمان این محل برگزار شد.





این مراسم که برای اولین بار برگزار شد به صورت یک نشست صمیمی برگزار شد و چند نفر از رزمندگان قدیم آنسرمحله به خاطره گویی و یاد روز های جنگ مجدد زنده کردند.





غلامرضا منصفی مسئول برگزاری این همایش در گفت و گو با لنگرنیوز با گرامیداشت 9 دی روز بصیرت گفت : در سال های اول که تقریبا 22 سال پیش بود مراسم یادواره شهدا در این محل با گرامیداشت 14 شهید برگزار شد و تا امروز که 31 شهید جمع شده اند این مراسم ادامه دارد.



 



وی گفت : امسال تصمیم گرفتیم که یک تغییری در مراسم یادواره دهیم و با مشورت و راهنمایی دوستان چند مراسم نظیر خاطره گویی رزمندگان را به مراسم یادواره اضافه کردیم که با استقبال مردم روبرو شد.





غلامرضا منصفی اظهار کرد : یکی از مسائلی که دشمن از آن خوشحال است دور شدن رزمندگان دیروز است و این فاصله ها زیاد شده است و با استارت این مراسم سعی داریم تا فاصله ها کم شود تا با بیان خاطرات ایام جوانی رزمندگان برای جوانان امروزی که تشنه یادگیری و شنیدن اتفاقات جنگ هستند فاصله ها در هر دو نسل اول و امروز کم شود.





مهندس منصفی که خود از جانبازان دفاع مقدس می باشد گفت : هدف از برگزاری این محفل آشنایی بیشتر و بهتر نسل جوان با نسل اول انقلاب و شهدای عزیز ما است و بنا داریم با استمرار این مراسم در سال های بعد به صورت گسترده تر یاد و خاطره جنگ ، استقامت و دفاع از حریم ولایت را زنده کنیم.





وی با تاکید بر سفارش رهبر معظم انقلاب در زمینه بصیرت افزایی گفت : وظیفه یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس است تا خاطرات دوستان همرزم و جنگ نابرابرکه ایران متحمل آن شد را برای فرزندانمان بازگو کنیم و روحیه ولایت پذیری و بصیرت آن روز را به امروز انتقال دهیم.





منصفی اظهار داشت : در دنیای کنونی که در موج و آمال حملات فرهنگی و اقتصادی دشمن قسم خورده ما هستیم همیشه نقش دشمن پررنگ تر از دیروز بود و دلیل آن این است که با وجود اینکه تا دندان مسلح بودند با 8 سال دفاع جانانه رزمندگان روبرو شدند و در برابر ایران زمین گیر شد.





وی دلیل پیروزی رزمندگان را تابعیت محض از رهبری اعلام کرد و گفت : رزمندگان در تمام شرایط به ولی فقیه اعتماد داشتند و در برابر خدا خالص بودند و با اینکه امام در قطعنامه 598 جام زهر را نوشید علی رغم میل باطنی از امام راحل تبعیت کردند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان