جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده پرستاری مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود برگزار شد

به گزارش لنگرنیوز ، عصر امروز چهارشنبه جشن دانش آموختگی سال 93-92 تعداد 217 نفر از دانشجویان دانشکده با حضور مسئولین – اساتید دانشگاه – دانشجویان و خانواده های محترم آنان برگزار گردید.





دکتر ایرج نیکوکار رییس دانشکده پرستاری – مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود طی گفتگویی با خبرنگار ما گفت : این دانشکده در رشته پیراپزشکی شامل اتاق عمل- هوشبری- علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و در رشته ی پرستاری و مامایی در مقطع کارشناسی در سال تحصیلی 93-92 تعداد 217 دانش آموخته داشته است.





وی افزود : در سال جدید در رشته کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی و کارشناسی رشته پرستاری سالمندان دانشجو خواهیم داشت .





وی راه اندازی کارشناسی ارشد پرستاری سالمندان را نرخ رتبه اول سالمندی در استان گیلان ذکر کرد و افزود : نظر به اجرای طرح تحول نظام سلامت با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری با  ارائه خدمات بیشتر و در نتیجه فشار کار بر نیروی انسانی با توجه به اجرای این طرح ، با ورود نیروی انسانی جدید ، بازارکار ایجاد خواهد شد .





نیکوکار ظرفیت دانشجویان دانشکده پرستاری – مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود را قریب به 1000 نفر اعلام کرد و افزود : نیاز اساسی این دانشکده احداث و تکمیل سالن ورزشی بوده که البته پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه تا کنون 50% بوده است.





وی تعداد اعضای هیأت علمی این دانشکده را 25 نفر اعلام کرد و تصریح نمود این تعداد با شاخصه ی ما تناسب ندارند لذا در صدد جذب هیأت علمی برای دانشکده پرستاری – مامایی و پیراپزشکی لنگرود خواهیم بود.





همایش دانش آموختگی دانشجویان دانشکده پرستاری – مامایی و پیراپزشکی لنگرود در سالن آمفی تئاتر دانشکده با اجرای موسیقی زنده – شعرخوانی و قرائت مقاله – تجلیل از دانش آموختگان و برنامه متنوع برگزار گردید.



خبردریافتی از اسماعیل یکتایی

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان