سارق طلا در لنگرود دستگیر شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ۰۸:۳۰ چاپ کد خبر: 61988
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود گفت: در پی مراجعه فردی 26 ساله مبنی بر اینکه  پس از مراجعت از مسافرت متوجه شده  منزلش مورد سرقت و مقداری طلا به ارزش تقریبی 70 میلیون ریال به سرقت رفته، موضوع به طور ویژه در دستور کار  پلیس شهرستان قرار گرفت.



 



وی اظهار داشت: با بررسی نحوه ورود به منزل و سوابق سارقین حرفه ای، کارگاهان به  یک سارق منزل مظنون و پس از شناسایی محل سکونت و هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.



 



سرهنگ حسین نیک فرد افزود: متهم  این پرونده پس از دستگیری  و انتقال به  مقر انتظامی در همان مراحل اولیه تحقیقات  لب به اعتراف گشود و گفت" با مشاهده خالی بودن منزل از سکنه به همراه همدستم فرصت را مغتنم و اقدام به سرقت کردیم و در یکی از شهرستان های همجوار به فروش رساندیم.



 



این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش در جهت شناسایی و دستگیری همدست این سارق ادامه دارد گفت: یکی از دلایل عمده سرقت منازل عدم رعایت موارد امنیتی در مقابل سرقت و مهم تر از همه خالی بودن منزل از سکنه است و خانواده ها می بایست با استفاده از تجهیزات حفاظتی ضدسرقت و سپردن کلید منزل به شخص مورد اطمینان امکان وقوع سرقت را به حداقل برسانند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان