به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فرماندار لنگرود در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: خبرنگاران مهم ترین رکن مطبوعات و به تعبیر یکی از بزرگان جزء شخصیت سازان کشور محسوب می شوند.



 



وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید رفتارهای بهنجار را تقویت و رفتارهای نابهنجار را تضعیف کنند، افزود: امانت داری، راست گویی، عدالت، شجاعت، وفای به عهد و در یک کلام "اخلاق" از واژه های مقدسی است که خبرنگاران باید رعایت کنند.



 



سیدرضا جوادپور با اشاره به اینکه ما باید به دولت منتخب ملت احترام بگذاریم، تصریح کرد: موضوع نقد و انتقاد موضوعی پسندیده است اما در این بین ما باید مرز بین انتقاد و تخریب را رعایت و پا را از مرز انتقاد و نقد سازنده بالاتر نگذاریم.



 



مطبوعات هرگز نباید سخنگوی دولت باشد



 



فرماندار لنگرود با بیان اینکه مطبوعات هرگز نباید سخنگوی دولت باشد و ما چنین توقعی نداریم، اذعان کرد: دولت منتخب ملت افتخار نظام جمهوری اسلامی است و ما باید مراقب باشیم سیاه نمایی نشود و خبرنگاران به رسالت خود که ارتقا و رشد آگاهی عمومی است، عمل کنند.



 



وی با اشاره به اینکه از سوی نظام مقدس اسلامی تیمی ماموریت مذاکره برای حل مشکلات هسته ای با 5 قدرت جهان شد، اظهار کرد: این تیم با هدایت مقام معظم رهبری بود و در نهایت برجام تایید شد اما در این بین بعضی از رسانه ها فکر می کنند میل شخصی تعدادی افراد بود اما باید این کار مهم تحسین هم شود.



 



خبرنگاران حداقل های اصول حرفه ای و اخلاقی را رعایت کنند



 



فرماندار لنگرود با تاکید  بر اینکه حداقل های اصول حرفه ای و اخلاقی باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: پشتوانه تیم مذاکرات هسته ای، مقاومت، حمایت و هدایت مقام معظم رهبری و اراده ملت بود که خطر را از کشور دور و کشور را تکان داد.



 



جوادپور ادامه داد: کدام عقل سلیمی این حقایق را نادیده می گیرد و ما معتقدیم  که آمریکا و صهیونیست دشمن همیشگی ما است و این اتفاق بزرگ تحولات عظیمی را در منطقه، کشور و صحنه بین المللی ایجاد کرد.



 



وی با بیان اینکه در جایی که انتقاد است، باید انتقاد شود، تصریح کرد: خبرنگاران با انجام درست، به موقع و سریع اخبار اعتماد عمومی بین دولت و ملت را تقویت کنند و روابط عمومی ادارات باید با خبرنگاران همکاری کنند.



 



در این مراسم از 37 خبرنگار تجلیل شد.



 



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان