به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، 6 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی خود به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور را با موضوع عدم حضور پرتلاش و مؤثر در جلسات شوراهای دولت و واگذاری وظایف اصلی رئیس جمهور به معاون اول به بهانه پرداختن به مسائل انتخاباتی سال آینده را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردند.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه، حجت الاسلام نصرالله پژمان پور و حواد کریمی قدوسی نمایندگان مردم مشهد و کلات، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در شرح تذکر کتبی خود به روحانی خاطرنشان کردند:

«جناب اقای رئیس جمهور جنابعالی در شرایطی که ملتی ایران از مسائلی همچون رکود عدم موفقیت در اجرای برجام و تبیین قدرت هسته ای آزرده می باشند، تقریباً اداره کشور را به معاون اول خود تفویض نموده اید و در جلساتی مهم همچون شورای پول و اعتبار، شورای اشتغال و... شرکت نمی کنید.

متأسفانه این عدم حضور شما در فعالیت های دولت به دلیل صرف وقت برای پروژه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اختصاص داده شده است که حتی دسترسی وزرا به جنابعالی سخت شده است.

جناب آقای رئیس جمهور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می بایست هدف اصلی دولت باشد و این تنها راه عبور از مشکلات موجود می باشد و مردم از شما انتظار دارند به عنوان سکاندار قوه مجریه با حضور فعال و موثر در جلسات دولت و دیگر فعالیت های مربوط به قرارگاه اقتصاد مقاومتی و اقدام انقلابی بر موضوع مبارزه با قاچاق کالا، تمام وقت و تلاش خود را در راه خدمت به مردم صرف نمایید تا ان شاءالله با روحیه جهادی و انقلابی تمام اعضای دولت شاهد رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران و برطرف شدن مشکلات مردم صبور و مؤمن باشیم».

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان