رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان استان گیلان گرامیداشت هفته مبارزه بامواد مخدر، با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.



به گزارش لنگرنیوز، در این دوره از رقابت های یکروزه که شامگاه پنجشنبه به پایان رسید50 وزنه بردار رده سنی نوجوانان از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در سالن اختصاصی وزنه برداری جهان پهلوان ˈ محمود نامجوˈ مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند .



در پایان این رقابت ها، تیم وزنه برداری نوجوانان رشت با کسب 203 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم لنگرود با کسب 199 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و بخش چابکسر رودسر نیز با کسب 168 امتیاز سوم شد.



همچنین در رقابت های انفرادی در وزن 50 کیلوگرم ˈصابر دژپسندˈ از لنگرود، در وزن 56 کیلوگرم ˈامیرمحمد خورسندی ˈ از رودسر، در وزن 62 کیلوگرم ˈ محسن حیدری ˈ از آستانه اشرفیه و در وزن 69 کیلوگرم ˈعلی رضازاده ˈ از رشت عناوین قهرمانی را کسب کردند .



در پایان رقابت های وزن 77 کیلوگرم ˈ نعیم رادمنش ˈ از رشت ، در وزن 85 کیلوگرم ˈ محمد نیریˈ از لنگرود ، در وزن 94 کیلوگرم ˈ محمدرضا ملکی ˈ از لنگرود و در وزن 94+ کیلوگرم ˈ امیرمحمد حاج علی ˈ از رشت به مقام نخست دست یافتند.



همچنین در جریان برگزاری این رقابت ها به اعضای تیم وزنه برداری بزرگسالان استان گیلان که برای اولین بار در رقابت های قهرمانی کشور که اواخر اسفند ماه سال گذشته در تبریز برگزار شده بود ، عنوان قهرمانی را کسب کردند، با اهدای جوایزی تقدیر شد .



در این مراسم، ˈمسعود رهنما ˈ مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، ˈ اصغر ابراهیمیˈ رییس هیات وزنه برداری این استان ، ˈ کامران غلامی ˈ عضو هیات رییسه هیات وزنه برداری گیلان و ˈ علیرضا اسکندریˈ رییس هیات وزنه برداری رشت حضور داشتند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان