به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی با بیان اینکه در شهرستان لاهیجان افردی زندگی میکنند که به نان شبشان محتاج هستند و یک لقمه نان ندارند بخورند و هزینه دارو درمان خود ندارند گفت: اما برخی هم تمام همت شان این است که در بنگاه های معاملاتی مدل ماشین خود را بالاتر ببرند اما اگر بگوئیم یخچالی برای زوج جوان تهیه کنید کمکی نمی کند و این دور از سنت پیامبر(ص) و ائمه معصومین است. خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به هفته دولت با بیان اینکه شهیدان رجائی و باهنر دو خدمتگزار واقعی بودند، با بیان اینکه از همه ی دولت های بعد از نظام تشکر می کنیم و به این دولت خسته نباشید می گوییم گفت: غیر معصوم در کارهایش نقصان وجود دارد و باید تناقضاتی که در اجرای مدیریتی وجود دارد برطرف شود.

**جواب منتقدان دولت به جهنم نباشد

وی در توصیه به مدیران دولتی شهرستان با بیان اینکه همه ی آنهایی که در بدنه دولت هستند، فرصت خدمت گزاری به مردم را مغتنم بشمارند گفت: ارباب رجوعی که به اداره شما مراجعه  میکند نعمت خداوند است و از این فرصت که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرارداده برای خدمت به مردم استفاده کنیم. خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه نقد منصفانه سازنده است و نباید در جواب منتقدین «به جهنم» بگوییم گفت: باید نقد و انتقاد سازنده را قبول کنیم و اگر این روحیه در همه ی ما باشد، نقد منصفانه، سازنده و اثرگذار می شود و این کلیدواژه در دولت های موفق جایگاه ویژه ای داشته است.

**معیشت و اقتصاد کشور اولویت دولتمردان باشد نه موضوع موسیقی در مشهد!

وی با بیان اینکه توجه به اولویت ها و مشکلات معیشتی باید دغدغه مسئولین باشد گفت: آقایی نهی از منکر میکند و همه ی دولتمردان درباره آن موضع گیری میکنند، همیشه که نباید تعریف کرد. امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه موسیقی طبق آیات و روایات ما فرهنگ ساز نبوده و شهید پرور نیست و غیرت را از بین می برد گفت: اما طی هفته های اخیر، اکثررسانه ها و موضع گیری مسئولان دولتی، موضوع موسیقی در مشهد شده است در صورتی که اقتصاد کشور و معیشت مردم دچار مشکلات فراونی  است و این مسائل نیازمند توجه است.

**اخبار تعطیلی کارخانه جات نگران کننده است

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در جمع دولتمردان فرمودند که در این یکسال از حاشیه پردازی ها دوری کنید گفت: اگر همه ی همت مسئولین به سمت انتخابات برود، چه کسی باید برای مردم کار کند؛ اقتصاد مقاومتی که بارها و بارها در سخنرانی های مسئولین به آن اشاره می شود ولی بازهم خبرهای تعطیلی می شنویم. وی با بیان اینکه باید به داخل تکیه کنیم زیر از دشمن آبی برای ما گرم نخواهد شد و روزنه ای امیدی از سوی دشمنان وجود ندارد گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان به مسائل مهمی از قبیل فضای مجازی، فرهنگ و تطهیر چهره ضدانقلاب بیاناتی داشتند و فرمودند که آنها عاقبت به خیر نخواهند شد.

در فتنه ۸۸ عده ای دچار لغزش شدند

حجت الاسلام احمدعبدالله زاده با بیان اینکه در این انقلاب، افرادی عالم زاده و سید بودند اما پایشان لرزید و امروز کفش استکبار را جفت میکنند گفت: زمانی در این مملکت این افراد به نام دین به ریاست رسیدند ولی امروز مخالف نظام هستند وی با اشاره به فتنه های گمراه کننده که گاهی سیاسی و عقیدتی است گفت: در همین فتنه ۸۸ خیلی ها دچار لغزش شدند و هنوز هم مقام معظم رهبری اشاره به فتنه دارند. حجت الاسلام احمد عبدالله زاده با بیان اینکه عده ای میخواهند چهره دشمن و منافقین را بزک کنند در صورتی که منافقین هفده هزار نفر را ترور کردند گفت: چه کسی می تواند این لکه ننگ را از چهره پلید منافقان پاک کند.

**موفقیت دولت موفقیت نظام است

وی با تقدیر از دولت با بیان اینکه از عزیزانی که در زمینه آب،گاز، خدمت رسانی کار کردند تقدیر و تشکر میکنیم و کمک کنیم که موفقیت این دولت به چشم مردم بیاید که موفقیت نظام است و اگر انتقادی هم هست باید منصفانه باشد و حق باید گفته شود. پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان