«مریل استریپ» بازیگر برنده اسکار هالیوود اعتراف کرد همیشه با استانداردهای زیبایی در هالیوود مشکل داشته و متاسفانه زیبایی ظاهر در این صنعت همانقدر مهم است که آشنایی به اصول بازیگری. به گزارش لنگرنیوز ، «مریل استریپ» بازیگر برنده اسکار هالیوود اعتراف کرد همیشه با استانداردهای زیبایی در هالیوود مشکل داشته و متاسفانه زیبایی ظاهر در این صنعت همانقدر مهم است که آشنایی به اصول بازیگری.
5
«مریل استریپ»، بازیگر ۶۵ ساله هالیوود یک از نادر بازیگران زن هالیوود است که تاکنون خود را به تیغ جراحان زیبایی نسپرده و یکی از منتقدان تعریف هایی است که در هالیوود از زیبایی ارائه می شود.

او در یکی مصاحبه های خود که در روزنامه آمریکایی «هافینگتون پست» منتشر شده، به این مسئله اعتراف کرد: با آنکه استعداد بازیگری داشتم ولی هیچگاه نمی خواستم یک ستاره فیلم شوم چون با انتظارات غیرواقع و عجیب و غریب هالیوود از زیبایی ظاهری نمی توانستم کنار بیایم.

وی افزود: در سینمای هالیوود زیبایی ظاهری همانقدر مهم است که آشنایی با اصول بازیگری.

«استریپ» در ادامه گفت: ولی من از ته دل دوست داشتم که استعدادم را فریاد بزنم، نیاز داشتم که خودم را ابراز کنم و بازیگری را برای این راه انتخاب کردم ولی هیچگاه به این مسئله فکر نکردم که به مدل روز مجلات مد تبدیل شوم. چون این واقعیت وجودی من نبود، در حالی که لازمه ستاره شدن در هالیوود تن دادن به چنین فضایی است.

مریل استریپ سه مرتبه برنده جایزه اسکار شده است. استریپ پس از کاترین هپبورن،با چهار اسکار، یکی از رکوردداران جایزه اسکار بازیگری است.

وی همچنین با ۱۸ نامزدی اسکار و ۲۸ نامزدی گوی طلایی (۸ بار برنده شده) از نظر تعداد نامزدی این جایزه ها در میان تمام بازیگران دارای رکورد است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان