به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار پاسدار حسین مصطفی پور صبح امروز در جمع مردم رودبار با بیان اینکه به فرمان ولی امر مسلمین امروز نیاز به امر به معروف جهانی داریم، اظهار داشت: مسیر سعادت بشریت، درخواست خوبی ها و دوری از بدی هاست و وجود اسلام در گرو امر به معروف و نهی از منکر است.



 



فرمانده تیپ تکاور میرزا کوچک خان لنگرود گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسیر 124 هزار پیامبر و امامان معصوم و اهل بیت و شهدا و صالحین است که در آن مسیر گام برداشتند و اگر جامعه ای پایه و اساس و بنیانش بر این اصول استوار باشد همان جامعه اسلامی خواهد بود که به دنبالش هستیم.



 



وی با بیان اینکه در هر نقطه ای از جهان که دشمنان، انسان ها را از مسیر درست منحرف کنند بر ما تکلیف است که پا به عرصه امر به معروف بگذاریم، تصریح کرد: آمریکا و عمالش با نظام اسلامی سر ناسازگاری دارند زیرا به این نتیجه رسیده اند که ایران با اجرا کردن عدالت و نشان دادن راه درست و هدایت مردم می تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.



 



وی با اشاره به اینکه چنین حکومتی می تواند در مقابل سردمداران بی منطق دنیا بایستد، افزود: هدف از آتش افروزی حضور در عراق، یمن، سوریه، پاکستان و افغانستان حمله به ایران است چرا که نظامش از نظر ایدئولوژی توان دارد تا جهان را با ایجاد وحدت در مقابل سردمداران جنگ افروز از خدا بی خبر نگه دارد.



 



سردار مصطفی پور با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران به تازگی به دنبال رنگ و لعاب دادن مجدد به جریان منفور منافقین هستند، یادآور شد: باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و با داشتن بصیرت که باعث افزایش توان تشخیص خوب از بد است مسیر راه سعادت و کامیابی را بیش از پیش دنبال کرد.



 



وی با اشاره به اینکه امر به معروف را کسانی محقق می کنند که تحمل شنیدن حرف مردم را داشته باشند و حرفی که می زنند سعادت مردم را به دنبال داشته باشد، تأکید کرد: تاریخ مصرف داعش برای ابرقدرت ها در حال تمام شدن است و آخرین روزهای خود را پشت سر می گذارد و اکنون مدل جدید داعش که منافقین هستند را مطرح می کنند و می خواهند آنها را وارد کشور کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان