رئیس هیئت کشتی گیلان با بیان اینکه این استان میزبان مسابقات کشتی ساحلی کشور انتخابی آسیایی است، گفت: این مسابقات ۲ و ۲ مرداد ماه در چاف و چمخاله لنگرود برگزار می شود.به گزارش لنگرنیوز ، نقی هدایتی در گفت وگو با تسنیم ، با بیان اینکه گیلان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در کشتی ساحلی است، اظهار کرد: براساس ابلاغیه فدراسیون کشتی، گیلان در روزهای دوم و سوم مرداد ماه میزبان مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی است.



وی با بیان اینکه بازیکنان منتخب باید خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی آماده کنند، افزود: این مسابقات در بخش چاف و چمخاله لنگرود و بعد از افطار برگزار می شود.



رئیس هیئت کشتی گیلان با اشاره به حضور گیلانی ها در تیم های ملی، گفت: در مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای شرکت در رقابت های جهانی که از روز28 خرداد ماه  تا 12 تیرماه در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار شد در وزن 60 کیلوگرم مهران داداشی از گیلان در این رقابت ها حضور داشت.



هدایتی با بیان اینکه محمد محبی از گیلان به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی حضور داشت، تصریح کرد: گیلان در زمینه توسعه ورزش های ساحلی ظرفیت خوبی دارد و با وجود استعدادهای خوب در بین جوانان این استان در رشته کشتی می توان  سرمایه گذاری مناسبی را برای شناسایی استعدادها انجام داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان