حسین آرون شناگر ۲۶ ساله لنگرودی توانست در مسابقات شنا لیگ کشوری جانبازان ، معلولین در تهران ، ۱۰ ثانیه رکورد کشوری را ارتقا دهد و به نام خود ثبت کند.به گزارش لنگرنیوز ، مسابقات لیگ کشوری شنا جانبازان، معلولین که با حضور 20 تیم از کشور از چهار تیرماه به مدت سه روز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.



در این مسابقات حسین آرون، شناگر لنگرودی تیم گیلان توانست در 100 متر قورباغه 10 ثانیه رکورد کشوری را ارتقا دهد و به نام خود ثبت کند، رکورد قبلی با یک دقیقه و 55 ثانیه در اختیار مهدی اکبرنژاد مربی تیم گیلان بود.



آرون در 100 متر قورباغه صاحب مدال طلا و در 100 متر پروانه توانست به مدال نقره دست یابد.



قهرمان گیلانی شنای جانبازان و معلولین کشور در گفت وگو با خبرنگار لنگرنیوز، با بیان اینکه هم اکنون 26 ساله هستم و شغلی ندارم، اظهار کرد: یک تیم باشگاهی از اردبیل به بنده پیشنهاد داده است ولی به خاطر خانواده ام نمی توانم به این پیشنهاد جواب مثبت دهم.



حسین آرون با بیان اینکه متاهل هستم و دو فرزند دارم، افزود : درهفته سه جلسه در رشت و سه جلسه در لشت نشا برای تمرین می روم و حمایتی هم نمی شوم.



وی درجواب این سئوال که اداره ورزش و جوانان لنگرود چه خدماتی را برای شما آماده کرده است، گفت : رئیس اداره ورزش لنگرود گفت به دلیل اینکه استخرهای لنگرود خصوصی است امکان استفاده و در اختیار گذاشتن فضا برای تمرین را نداریم.



قهرمان گیلانی شنای جانبازان و معلولین کشور با اشاره به سایر افتخارات ورزشی خود،خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری در سال 1389 نیز توانستم صاحب سه مدال طلا شوم.



3 2

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان