به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نخستین سالگرد جانباز 70% شهید و آزاده سرافراز سرهنگ پاسدار عباس ابراهیم پور در گلزار شهدای لنگرود برگزار شد.



حجت الاسلام میرحسینی اشکوری سخنران این مراسم، ضمن تبریک هفته ی ولایت و بحث و بررسی در خصوص جایگاه شهدا در اسلام بیان داشت: اگر فداکاری و مقاومت و ایستادگی شهدا نبود، امروز نه از اسلام خبری بود و نه از ولایت و امنیت. اسلام و تشیع مدیون خون شهدا در تاریخ اسلام هستند و مملکت ما نیز مرهون ایستادگی و مقاومت نیروهای ولایی جان برکف است.



وی افزود : هدف اصلی توطئه ها و هجمه ها و دشمنی های آمریکا، مقابله با ولایت فقیه است، آنان از اسلام اصیل و انقلابی و رهبری شجاع و حکیم می ترسند و این را بارها به طرق مختلف بیان نموده اند.



اشکوری همچنین گفت: ساموئل هانتینگتون و میشل فوکویاما دونظریه پرداز مشهور غربی به صراحت می گویند: بعد از شکست کمونیسم تنها قدرتی که توان و پتانسیل مقابله با فرهنگ غرب و مکتب لیبرالیسم را دارد، مکتب اسلام و تشیع است و انقلاب اسلامی خطری است که مشروعیت لیبرالیسم را در جهان به چالش کشانده است.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="65240"]



حجت الاسلام اشکوری در ادامه بیان داشت: دشمنان ما برای سرنگونی انقلاب اسلامی ابتدا محورهای قدرت و مقاومت را در کشور هدف قرار داده اند و متاسفانه برخی فریب خوردگان و ساده لوحان داخلی نیز مجری توطئه های دشمن شده اند.



وی گفت : “مارک پارمل” می گوید:  مشکل این است که ایران علاوه بر وسعت سرزمینی، کمیت و کیفیت جمعیتی و موقعیت جغرافیایی ممتازی که در منطقه و نظام بین الملل دارد، از قدرت نظامی ویژه ای نیز برخوردار است، لذا حمله ی نظامی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی غیر ممکن است، بنابراین باید قدرت نظامی به ویژه قدرت نهادها و سازمان ای نظامی را تضعیف یا به طوری کلی از بین برد.



مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: متاسفانه در داخل مملکت نیز یکی از اصحاب فتنه و خواص مردود که به نظرم باید مانند شاگردانش در حصر به سر ببرد گفته است: دنیای امروز دنیای موشک نیست دنیای گفتمان است و همین شخص اخیرا در جمع فرهنگیان بیان داشته است که : باید برای توسعه اقتصادی کشور، قدرت نظامی را محدود نمود.



نویسنده کتاب جریان شناسی فتنه در نهج البلاغه در ادامه گفت: امروز از سوی دیگر شاهدیم که دولت اعتدال نیز با قبول توافق fatf به بهانه خروج ایران از لیست سیاه سرمایه گذاری خارجی، سعی دارد قدرت نظامی کشور به خصوص توانایی های سپاه پاسدارن و وزارت دفاع را محدود نماید و البته به نظر بنده جای تعجب نیست چرا که شخصی که می گوید باید برای توسعه و پیشرفت کشور، قدرت نظامی را محدود و تضعیف نماییم امروز پدر معنوی دولت یازدهم محسوب می شود و دولت اعتدال سعی در اجرای منویات فکری این شخص را در برنامه خود داشته و دارد.



حجت الاسلام اشکوری افزود: مهم ترین خطر برای یک نظام سیاسی ، هماهنگی و همسویی برخی مدیران و مسئولین با دشمن است که متاسفانه در دولت یازدهم این مشکل وجود دارد و کسانی در حلقه ی مشاورین و بدنه دولت حضور دارند که اعتقادی به استقلال ملی و اقتصادی ندارند و همسویی و سازش با قدرتهای غربی را که ما آن را استکبار جهانی می دانیم، نوعی افتخار به شمار می آورند. این گروه حاضرند حتی اعتقادات دینی مردم را برای جلب رضایت نظام سلطه جهانی فدا کنند.



سخنران تجمع تاریخی مردم رشت در ۸دی سال ۸۸ اذعان داشت: با اینکه در جریان توافق و اجرای برجام فریب خوردند و با خیانت ها و بدعهدی های آمریکا رویرو شدند ، ولی باز حاضر به اعتراف نیستند و خیانت های آمریکا را ماست مالی و توجیه می کنند. امروز همه شاهدیم پس از تقریبا ۳ سال مذاکره با آمریکا، نه تنها تحریمها عملا برداشته نشد بلکه تحریم های دیگری هم اضافه شد و متاسفانه دولت در پی آن است که برنامه خود تحریمی را با توافق fatf به اجرا گذارد.



وی در ادامه بیان داشت: دولت یازدهم معاد و معاش مردم را یکی یکی خراب کرد و امروز برای توجیه ، به تناقض گویی و گاها دروغ و تغییر آمارهای رسمی روی آورده است. این فاجعه در حدی است که مردم امروز دیگر حتی حرف های راست دولت را نیز باور نمی کنند.



حجت الاسلام اشکوری گفت: در دولت یازدهم ارزش به ضد ارزش و ضد ارزش به ارزش تبدیل شده است. به افراد مشکل دار و حتی بعضا منحرفین فرهنگی و اقتصادی، مدال افتخار می دهند و رانت خواران و ویژه خواران و مفسدین اقتصادی که حقوق های نجومی دریافت می کنند را ذخیره نظام و امانتداران بزرگ می نامند.



وی اظهار داشت: دولت محترم اخیرا شخصی را به عنوان قائم مقام ستاد اقتصاد مقاومتی معرفی نموده که صاحب ثروت هزار میلیارد تومانی به واسطه حضور چندین ساله در راس یکی از وزارتخانه ها می باشد و به اعتراف خودش صاحب ۲۰شرکت و کارخانه بزرگ صنعتی در کشور است که متاسفانه مشاهده می کنیم که امروز در زمان وزارت این شخص، ۶۰ درصد صنایع تعطیل گشته است.



این پژوهشگر دینی همچنین اذعان نمود: دولت کسی را به قائم مقام ستاد اقتصاد مقاومتی گماشته است که اعتقادی به توان مدیریتی جوانان این مرز و بوم ندارد و در یک مصاحبه ای گفته است که: باید از خارج مدیر وارد کنیم. آیا کسی که ثروت افسانه ای هزار میلیاردی دارد و به دنبال وارد کردن مدیر از خارج است و کارنامه ای ضعیف از خود در وزارت صنعت و معدن از خود برجای گذاشته، شایستگی اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی را در کشور دارد؟



حجت الاسلام میرحسینی اشکوری در پایان افزود: متاسفانه دولت از اینگونه انتصابات در بدنه ی اجرایی خود زیاد دارد و یقینا با مدیریت اشرافی و با سپردن پست ها و جایگاه های حساس مدیریتی به مرفهین بی درد، نمی توان به فکر حل مشکلات اقشار مستضعف جامعه بود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان