مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان با امکانات بیشتر و با تیم قوی تر به زودی و به طور رسمی شروع به کار می کند.

با خبر شدیم که وب سایت گیلان وب در حال راه اندازی مجدد است و در این زمینه مصاحبه ای کوتاه با مدیر این سایت داشتیم که چند سوال مطرح شد و ایشان پاسخ گوی ما بودند و می توانید در زیر مشاهده نمایید.

لنگرنیوز : لطفا به طور خلاصه خودتون رو معرفی کنید ؟

سبحان نعمت پور هستم مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگ نویسان  و طراحان ارشی استان گیلان

 

لنگرنیوز : گیلان وب از کی راه اندازی شد ؟ و هدف از تشکیل این وب سایت چه بود ؟

پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی استان گیلان در اردیبهشت ماه سال 1390 برای اولین بار اففتاح شد و هدف آن خدمت رسانی به وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی و همچین اطلاع رسانی اخبار مجمع  به دوستان ارزشی در سطح استان بود البته می توان با گستردگی و تجمیع دوستان ارزشی در این فضا در زمینه های دین و انقلاب و اسلام نیز به صورت گسترده فعالیت کرد و ان شاالله چنین باشد.

 

لنگرنیوز : دلیل اینکه چند ماهی سایت غیر فعال بود چه بود ؟

به دلیل بی مهری هایی که وجود داشت بعد از برگزاری اولین دوره مسابقه ملی طراحی پوستر میرزا کوچک  و عمل نکردن به بعضی از وعده ها ،دچار مشکلات مالی شدیم و اجبارا مدتی از این صحنه دور ماندییم ولی خدا باز مارا یاری کرد و امیدواریم این بار به مشکلات گذشته بر نخوریم و دوستان ارزشی هم کمک رسانی کنند تا در فضای مجازی ارزش های اسلام و انقلاب را معرفی کنیم.

 

لنگرنیوز : سایت به صورت رسمی از زمانی آغاز به کار می کند ؟

فعلا سایت به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده و انشالله با رفع مشکلات از ماه جاری و با امکانات جدید برای دوستان گیلانی آغاز به کار میکند و سعی داریم این وب سایت را به صورت گسترده و یا قابلیت های بیشتر در اختیار وب مستران ارزشی قرار دهیم.

 

لنگرنیوز : خدمات سایت را بفرمایید؟

دوستان گروه فنی در حال راه اندازی بخش های خوبی برای سایت هستند که ترجیخ میدهم که وقتی اماده شد اطلاع رسانی شود پس منتظر خدمات جدید ما باشید.

در ضمن بخش ثبت نام سایت فعال بوده و از دوستان ارزشی دعوت میکنم تا حتما  در سایت عصو شوند

عزیزان می توانند برای مشاهده و استفاده از امکانات سایت به آدرس www.guilanweb.ir مراجعه کنند.

 

لنگرنیوز : با تشکر از شما و امیدواریم در کار خود موفق باشید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان