به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان پیش از ظهر امروز در همایش اشتغال پایدار، آموزش و ترویج کارآفرینی که با مشارکت فنی و حرفه ای و کمیته امداد لنگرود در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، اظهار داشت: از جمع 63 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد، 25 هزار خانوار مستعد اشتغال در گیلان شناسایی شدند تا در برنامه توسعه ششم و با مشارکت فنی و حرفه ای طرح مهارت آموزی فنی را طی کنند.



 



علیرضا محمدی افزود: با مشارکت فنی و حرفه ای، آموزش های مهارت آموزی در راستای پایدارسازی و کارآفرینی به مددجویان انجام می شود که مقدمه شغل افراد برای ورود به عرصه کسب وکار خواهد شد.



 



وی بابیان اینکه 50 تا 500 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان کارآفرین پرداخت می شود، گفت:نظارت بر مشاغل ایجادشده توسط کارشناسان موجب تداوم کسب وکار افراد شده است و در صورت لزوم مشاوره توسط کارشناسان نیز به متقاضیان داده می شود.



 



مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه با تلاش و هنر مددجویان فرش دستبافت با لوگو گیلان در دیلمان تولید می شود، تصریح کرد: افتخار کمیته امداد فقط تحت پوشش داشتن افراد نیازمند و سالمند نیست بلکه امروز افتخار می کند که در راستای تولید اشتغال و کارآفرینی نیز توانسته است مشارکت و زمینه های کسب وکار را نیز فراهم کند.



انتهای پیام/



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان