فرزند شهید نورانی گفت: زندگی شهیدان انصاری و نورانی، برای پست و مقام و ثروت نبود بلکه افتخارشان این بود که در جبهه فرهنگی برای امام زمان(عج) قدم بر می دارند و امتحانی که برای این دو شهید مقرر شده بود تا سرافراز شوند.





به گزارش لنگرنیوز ،



محمدهادی نورانی شامگاه یکشنبه در مراسم سی و سومین سالگرد شهادت شهیدان علیرضا نورانی و علی انصاری در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: یاری کردن امام زمان(عج) امتحانی است که در دایره آن قرار داریم و اگر موفق از امتحان خارج شویم بنده خدا هستیم.



وی افزود: خداوند به هر انسانی اختیار داده است تا راه خود را انتخاب کند و در طول زندگی انسان با امتحانات زیادی رو برو می شود که متاسفانه افراد زیادی از امتحان الهی رفوزه می شوند.



فرزند شهید نورانی گفت: یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در طول تاریخ تشییع جریان داشت و امروزه نیز در زندگی ما وجود دارد این است که امام زمان(عج) را از مدار زندگی خود خارج کرده ایم.



نورانی با بیان اینکه امام زمان(عج) همیشه حاضر هستندفقط بنا به مصلحت خداوند از دیده ها پنهان شده اند،گفت: ما فکر می کنیم که باید رفتار شایسته داشته باشیم تا امام عصر ظهور کنند ولی حقیقت این است که ما در هر زمان باید در رکاب امام زمان(عج) حاضر و آماده باشیم.



وی با بیان اینکه ایمان دارای سه مرتبه قلبی، زبانی و عملی است، تصریح کرد: برای یاری امام عصر باید این سه اصل را فرا بگیریم و به آنها عمل کنیم و یاری قلبی امام زمان(عج) حاصل شناخت امام است و حضرت پناهگاه امنی برای مومنان هستند.



فرزند شهید نورانی گفت: دعا برای ظهور امام عصر از نصرت های زبانی است که خود امام نیز به مومنان سفارش کردند برای فرج دعا کنند.



نورانی با بیان اینکه یکی دیگر از راه های کمک به امام زمان(عج) انجام عمل تقوا است، گفت : تقوا یکی از کارهای عملی انسان می تواند باشد و کسانی که از یاری امام زمان(عج) خود سر باز زدند و در زندگی دنیا و آخرت خود به سعادت دست پیدا نکردند.



وی خاطرنشان کرد: اگر در یاری کردن امام زمان (عج) کوتاهی انجام دهیم در پیش درگاه الهی نمی توانیم پاسخی داشته باشیم و راه سعادت برایمان تار می شود.



فرزند شهید نورانی گفت: اولویت اصلی پدر شهیدم یاری امام زمان(عج) بود و از بین خدمتگزاری برای مردم خدمت فرهنگی برای امام زمان خود را برگزید.



نورانی افزود: زندگی شهیدان انصاری و نورانی، برای پست و مقام و ثروت نبود بلکه افتخارشان این بود که در جبهه فرهنگی برای امام زمان(عج) قدم بر می دارند و امتحانی که برای این دو شهید مقرر شده بود تا سرافراز شوند.



عکاس : یعقوب رمضانی



IF IF IF IF IF IF IF IF IF IF+ تص

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان