در پی انتشار کلیپ غیر اخلاقی هتل کادوس رشت خصوصاً جامعه فرهنگی استان 31 تشکل مذهبی رشت با ارسال نامه ای به دادستان استان خواستار برخورد قاطع و قانونی مراجع قانونی با متخلفین این پرونده شدند.

 به گزارش لنگرنیوز، در پی انتشار کلیپ غیر اخلاقی هتل کادوس رشت و بازتاب گسترده فرهنگی آن در سطح جامعه خصوصاً جامعه فرهنگی استان گیلان ۳۱ تشکل مذهبی استان با ارسال نامه ای به دادستان استان خواستار برخورد قاطع و قانونی مراجع قانونی با متخلفین این پرونده شدند. متن و تصویر نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

محضر مبارک دادستان محترم دادگاههای عمومی و انقلاب رشت

با توجه به اخبار منتشر شده و مستندات موجود در خصوص اعمال خلاف قانون، عفت عمومی و خلاف شرع مقدس به وقوع پیوسته از سوی شخصی به نام آرمین زارعی به عنوان خواننده زیر زمینی و همدستی، معاونت و مشارکت شخص دیگری به نام میلاد خلیل زاده که به عنوان صاحب یا یکی از صاحبان هتل بزرگ کادوس گیلان شناخته می شود نکاتی را معروض می داریم:

۱- علی رغم تلاش فراوان دستگاههای امنیتی و نظارتی استان، هنوز جای تاسف باقیست که در طلیعه ۳۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی با آن همه آرمان و ارزش دینی این گونه افراد به راحتی و بدون هیچ گونه خوفی اقدام به جریحه دار نمودن عفت عمومی می نمایند فلذا بدینوسیله از آن جناب درخواست می شود که راسا اعلام جرم نموده و پرونده را به جهت جریحه دار شدن عفت عمومی به جریان اندازید.

جای تاسف باقیست که در طلیعه ۳۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی با آن همه آرمان و ارزش دینی این گونه افراد به راحتی و بدون هیچ گونه خوفی اقدام به جریحه دار نمودن عفت عمومی می نمایند

۲- با توجه به اینکه فرد مذکور به همراهی و معاونت و یا احیانا مشارکت مالی صاحب هتل کادوس گیلان این اقدامات وقیحانه را مرتکب شده لذا خواهشمند است علیه ایشان نیز اعلام جرم شده و به شکایت شاکیان خصوصی نیز در این فقره رسیدگی شود.

۳- عدم صدور مجوز برای این فیلم ها به منزله غیر قانونی بودن آنها میباشد که مجموعه های دینی و دستگاه اداری در قبال این عمل خلاف قانون مدعی اند.

۴- در کلیپ های پخش شده توسط این افراد کسانی نقش آفرینی کرده اند که به نظر می رسد برخورد قاطع و قانونی با آنان در کاهش این گونه ناهنجاری ها و دهن کجی ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر خواهد بود لذا نسبت به آنها نیز اعلام شکایت شود.

برخورد قاطع و قانونی با آنان در کاهش این گونه ناهنجاری ها و دهن کجی ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر خواهد بود

۵- با توجه به ترویج فیلم در فضای مجازی و در شبکه های ماهواره ای عوامل تکثیر و انتشار فیلم باید مورد شناسایی، تعقیب و با آنان برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد و در این زمینه از پلیس فتا انتظار نقش آفرینی موثر میرود.

۶- نظر به نقش آفرینی هتل بزرگ گیلان و صاحبان آن در تولید این کلیپ غیر اخلاقی و خلاف عفت عمومی، برخورد قانونی و تعطیلی این هتل تا اطلاع ثانوی کمترین انتظار شاکیان از دادستان محترم است.

۷- در فیلم های منتشر شده توسط این افراد اولین چیزی که مورد هدف و خدشه وارد شده، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان دادن چهره خشن و دروغین از نظام می باشد، لذا شایسته است دادستان محترم ضمن اعلام جرم، این پرونده را تا انتها و تا حصول نتیجه قانونی و دندان شکن به متخلفین و معاندین نظام اسلامی پیگیری و مراتب را به جوانان مومن و جامعه حزب اللهی استان گزارش نمایند.

دادستان محترم ضمن اعلام جرم، این پرونده را تا انتها و تا حصول نتیجه قانونی و دندان شکن به متخلفین و معاندین نظام اسلامی پیگیری و مراتب را به جوانان مومن و جامعه حزب اللهی استان گزارش نمایند

۸- دادستان محترم، شکات این پرونده مسئولین هیات ها و تشکل های مذهبی شهر رشت می باشند که امضای آنان در ذیل شکایت نامه مهمور است.

۹- بدیهی است در صورت عدم برخورد قاطع و قاونی مراکز امنیتی و قضایی استان، حق پیگیری برای شاکیان در سطح وسیع تر و احیاناً کشوری محفوظ میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان