به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در یادواره شهدای املش با اشاره به این که 940 یادواره شهدا سال گذشته در گیلان برگزار شد اظهار داشت: کسانی به مقام شهید می رسند که در این دنیا همچون شهدا زندگی کرده باشند و برگزاری یادواره شهدا و شرکت در آن اجر و پاداش آن کمتر از اجر شهید نیست ولی توفیق هر کسی نمی شود.



معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تامین تغذیه فکری جوانان با بهره گیری از سیره امام حسین(ع) ضروری است گفت: همه باید تلاش کنیم با شناخت کافی به سمت و در مسیر سیره شهدا حرکت کنیم و مجلس شهید مجلس ترحیم نیست بلکه مجلس معنویت است که ما از آن بهره می بریم و باید تلاش کنیم که آرمان های شهدا و ارزش ها و فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه بسط و گسترش دهیم.



بایرامی تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان به جنگ علیه ما برخاسته و این می طلبد که ما هم در برابر دشمن با تمام قوا و امکانات بایستیم و از خویش دفاع کنیم و بیشتر از همه، جوانان جامعه اسلامی را با فرهنگ اصیل اسلامی و ارزش های حاکم بر آن آشنا کنیم.



معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: دشمن امروز با ایجاد شبهات گوناگون از طریق فضای مجازی در جنگ نرم قصد ضعیف کردن بنیه اعتقادی قشر نوجوان و جوان جامعه ما را کرده و نشانه گرفته و مراسم نکوداشت شهدا به عنوان خاکریزی محکم علیه جنگ نرم دشمن است.



بایرامی افزود: در 200 سال قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر اثر بی کفایتی شاهان حاکم بر این کشور هرگاه مورد تهدید واقع شدیم بخشی از خاک کشور را از دست دادیم ولی امروز ایران جزیره امنی است که دورتادور آن را ناامنی فرگرفته است و این امنیت حاصل از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم است.



معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: در 36 سال گذشته هر موفقیتی در کشور عزیز ایران اسلامی حاصل شده حاصل خون شهدا و رویکرد و نگاه جهادی بوده و هر کاری برای خدا خالص شود خدا هم یاری می کند.



بایرامی گفت: اگر با فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیریم و دور شویم و حقوق نجومی و تسهیلات بانکی غیرمتعارف و پاداش های میلیاردی را حق خویش فرض کنیم و دست در جیب مردم و بیت المال ببریم به همان میزان به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک کرده ایم.



معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: باید تفکر بسیجی و نگاه جهادی در دستگاه های اداری و دولتی حاکم باشد و در چنین شرایطی بسیاری از مشکلات جامعه حل و فصل و رفاه و آرامش بیشتری برای مردم مهیا می شود البته این روحیه هم در سایه ایمان به خدا و روز جزا تحقق می یابد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مراسم مداحی و سینه زنی به یاد شهدای کربلا، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام با شور و شکوه خاصی برگزار شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان