رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود از توزیع محصولات فرهنگی بین مبلغان مقیم و غیر مقیم به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی لنگرود، حجت الاسلام محمد امیری گفت: در راستای تغذیه فکری مبلغین و مبلغات اعزامی به مساجد و حسینیه ها در ماه مبارک رمضان و هرچه پربارتر شدن منابر وعظ و سخنرانی بیش از ۳۰۰ عدد محصولات فرهنگی از سوی اداره تبلیغات اسلامی لنگرود تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.





رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود افزود: این اقلام شامل ۲۰۰ سری کتاب «زندگی در پرتو نور احکام» و ۱۰۰ حلقه لوح نرم افزاری با عنوان «خانواده خوشبخت» است که بین مبلغین و مبلغات این شهرستان توزیع شد.





وی در خصوص این محصولات فرهنگی عنوان داشت: کتاب «زندگی در پرتو نور احکام» شامل ۴ دوره احکام کاربردی مطابق با فتوای مراجع عالیقدر به همراه لوح فشرده است که برای مبلغین بسیار مفید و کاربردی است.





این مسئول فرهنگی همچنین اضافه کرد: نرم افزار چند رسانه ای «خانواده خوشبخت» نیز شامل سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه درحیطه خانواده و زندگی مشترک است که این مسئله نیز یکی از ضروریات جامعه امروز در بحث فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.





حجت الاسلام محمد امیری در پایان خاطر نشان کرد: این اقلام فرهنگی در راستای نامگذاری سال ۹۳ به نام سال«فرهنگ و اقتصاد، با عزم ملی و روحیه جهادی» تهیه و به صورت رایگان در اختیار مبلغین و مبلغات مقیم و غیر مقیم این شهرستان قرار گرفته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان