شهردار لنگرود استعفا داد + خبر تکمیلی

 رحمان انصاری طی نامه ای به شورای اسلامی لنگرود استعفای خود را اعلام کرد. به گزارش لنگرنیوز ،  رحمان انصاری طی نامه ای به شورای اسلامی لنگرود استعفای خود را اعلام کرد. دلیل این استعفا ، مسکلات شخصی و خانوادگی وی اعلام شده است . چندی پیش ، برخی از اعضای شورا ،‌ به دلیل

کد خبر : 6923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
شهردار لنگرود استعفا داد + خبر تکمیلی

 رحمان انصاری طی نامه ای به شورای اسلامی لنگرود استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش لنگرنیوز ،  رحمان انصاری طی نامه ای به شورای اسلامی لنگرود استعفای خود را اعلام کرد.

دلیل این استعفا ، مسکلات شخصی و خانوادگی وی اعلام شده است . چندی پیش ، برخی از اعضای شورا ،‌ به دلیل برخی از عملکرد های رحمان انصاری اقدام به برکناری وی کرده بودند که به دلیل تعداد رای کم نتوانستند کاری از پیش ببرند.

گفته می شد که انصاری از حمایت های یکی از مسئولین بالا مرتبه لنگرود برخوردار بود و شاید دلیل ابقا در مرحله قبل هم همین باشد.

رحمان انصاری در آذرماه سال قبل به عنوان شهردار انتخاب شد.

مهندس غلامرضا منصفی ، در گفت و گو با لنگرنیوز گفت : در حال حاضر تقی شریفی مسئول حراست شهرداری لنگرود به طور موقت به عنوان سرپرست شهرداری لنگرود مشغول به کار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگي دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

آقای انصاری که کاملا هماهنگ بود با مقام بالای شهر بخصوص در مورد پروژه های شهری (از مسکن مهر گرفته تاتله کابین ۱۲۰۰میلیارد تومانی)چی شد که اینجوری شد؟مقام بالامرتبه لنگرود دیگه حمایت نمیکنه؟!!

ali دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

یه نفر داشت با داد این شهر میرسید،که اونم یه کاری کردن که استعفا بده.ما حقمونه که از سایر شهرا عقب افتاده تر باشه

جهانگير سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۰۸

سلام علی جان قربان اسمت دنیا را از دست داده ای به فکر آخرت باش لطفاً دلیل اسعفای ایشان را جستجو کن

جهانگير سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۰۴

با سلام عاقبت نسیه فروشی!!!
لطفاً دلایل استعفای شهردار محترم را به دقت ذکر کنید و ضمناً ایشان از حمایت یکنفر برخودار نبوده اند بلکه از گروه ۹+۱ ساپورت اداری در مقابل… می شدند

جهانگير سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۱۵

سلام مدیریت محترم سایت پرطرفدار لنگرنیوز قابل توجه شما لطفاً خبرها را دقیق و با جزئیات لازم به اطلاع شهروندان محترم برسانید از شما که در راستگویی شُهره هستید بعید است…

حق گو سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

ایشون بخاطر د…..ی استعفا داد و رفت همه مردم شهر هم میدونند … پای اون ۸+۱ هم گیر بود و باهاش همکاری میکردند …خبرگزاری که نباید دروغگو بنویسه …راستشو بنویسید از فرماندار هم بخاطر درایتش تشکر میکنیم

لنگرود سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

و باز داستان تکراری نتیجه انتخاب نابخردانه و بدون اندیشه
و آن تیم ۹ نفره که بجای این که حامی شهر و شهروند بوده باشند و منافع شهر برایشان سرلوحه باشد یکی در فکر غم نان و دیگری در فکر ………
و تمام این انتخاب های مدیریتی ناشی از عدم اراده تیم ۹ نفره در برابر آن عالیجناب از دیار حومه است .
برادران و خواهران لنگرود را دریابید . لنگرود رو به افول است .
و داستان ادامه دارد…..

نام و نام خانوادگي سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

منظور شما از عالیجناب دیار حومه کیه؟منظور شما از حومه کجاست؟کومله را میفرمایید حومه؟؟