رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر، اظهار کرد: کارگاه آموزشی ویژه مبلغان، مداحان و تشکل های دینی با موضوع «سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد» در این شهرستان برگزار شد.



 



حجت الاسلام محمد امیری گفت: اعتیاد به مواد مخدر از آسیب های اجتماعی است که علاوه بر اینکه جامعه خصوصاً جوانان را مورد هدف قرار می دهد سبب بروز ناهنجاری های زیادی در جامعه می شود که این خود لزوم اطلاع رسانی دقیق و به موقع در راستای پیشگیری از این  پدیده شوم را می طلبد.



 



وی افزود: در همین راستا کارگاه آموزشی با موضوع «سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد» با حضور 30 نفر از مبلغان، مداحان و مسئولین تشکل های دینی برگزار شد.



 



رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی چهارساعته، حجت الاسلام سید حسین گل میرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به تشریح علل گرایش به مواد مخدر، آسیب های این حوزه و راه های برون رفت این معضل اجتماعی را برای حضار بیان کرد.



 



امیری با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص آسیب های مواد مخدر گفت: شرکت کنندگان در این دوره می توانند با ارتباط با جامعه هدف خود موارد مطرح شده در این کارگاه را به مخاطبان خود ارائه و خانواده ها را با آسیب های دامن گیر اعتیاد آشنا کنند.



انتهای پیام/



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان