کوچکی نژاد در تشریح دلایل شکایت 3 تن از اعضای کمیسیون آموزش مجلس از فرجی دانا٬ گفت: ممانعت وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری از ارایه اسناد مربوط به بازگشت دانشجویان ستاره دار به نمایندگان علت شکایت برخی از اعضای کمیسیون آموزش از فرجی دانا به کمیسیون اصل نودم مجلس است.

به گزارش لنگر نیوز به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه نمایندگان حق نظارت بر تمام امور کشور را دارند٬ گفت: عدم همکاری وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری در خصوص ارایه مستندات و مدارک موجود به نمایندگان برای بازگشت دانشجویان ستاره دار به محیط تحصیل علت طرح شکایت از فرجی دانا به کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس بوده است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با یادآوری حضور طبیب زاده در وزارت علوم به نمایندگی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی مستندات موجود٬ افزود: همکاری نکردن وزارت علوم٬ تحقیقات وفناوری با نمایندگان مجلس برای در اختیار قرار دادن مستنداتی که زمینه ادامه تحصیل دانشجویان ستاره دار را فراهم کرده موجب ارایه شکایت کتبی نمایندگان به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی شد.

 

وی ادامه داد: با تقدیم شکایت نمایندگان به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی از فرجی دانا این کمیسیون مسئول پیگیری وضعیت دانشجویان ستاره دار و نیز چرایی عدم همکاری وزارت علوم در این زمینه خواهد بود.

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ یادآور شد: هر چه سریع تر باید تکلیف دانشجویان ستاره دار مشخص شده و با مسئولانی که در زمینه پاسخگویی به نمایندگان برای شفاف سازی ابهامات همکاری نمی کنند برخورد شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان