حبیبی با بیان اینکه انقلاب نیاز دارد نگذاریم صورت مسئله فتنه سال 88 پاک شود، اظهار کرد: الطاف الهی، حضور مردم و مدیریت مقام معظم رهبری فتنه را کنترل کرد.

به گزارش لنگرنیوز، محمدنبی حبیبی عصر دیروز در مراسم تجلیل از حبیب الله عسکراولادی و سید اکبر پرورش دو یاور صدیق امام (ره) و مقام معظم رهبری در مهدیه این شهر اظهار کرد: مرحوم عسکراولادی 13 سال از عمر خود را مردانه در زندان رژیم طاغوت سپری کرد.

وی سکوت و موضع گیری های پس از انقلاب اسلامی عسکراولادی را بر مبنای تدین عنوان کرد و افزود: عسکراولادی بر خود تسلط داشت و «من» مبارزاتی را برای دیگران مطرح نمی کرد.

حبیبی با بیان اینکه عسکراولادی با عنایت الهی بر «من» تسلط پیدا کرده بود، خاطرنشان کرد: عسکراولادی بر هوای نفس غلبه داشت.

*ضایعه درگذشت عسکراولادی جبران ناپذیر است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضایعه درگذشت عسکراولادی در این حزب را جبران ناپذیر خواند و بیان کرد: عسکراولادی با فاصله بسیار از نفر دوم حزب موتلفه اسلامی، نفر نخست در این حزب بود.

وی با اشاره به اینکه عسکراولادی اعتقاد داشت حزب موتلفه اسلامی نباید به شخص متکی باشد، تصریح کرد: عسکراولادی براین باور بود که تکیه بر افراد باید در حزب موتلفه اسلامی از بین برود و اتکا به سیستم مستقر شود.

حبیبی حفظ حزب موتلفه اسلامی را اعتقاد راسخ عسکراولادی عنوان کرد و گفت: اکنون شرایط حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور متکی به شخص نیست و با اتکا به سیستم فعالیت می کند.

*عیش عده ای در نبود حزب موتلفه اسلامی است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به خصومت و کینه بعضی از افراد با این حزب اشاره کرد و یادآور شد: عیش عده ای در نبود حزب موتلفه اسلامی است و یقین بدانند این آرزو را به گور می برند.

وی در ادامه با اشاره به مواضع مرحوم عسکراولادی درباره فتنه سال 88، اظهار کرد: مرحوم عسکراولادی چهار ماه قبل از انتخابات سال 88 اعلام کرد خطر میرحسین موسوی را بیشتر از دیگران می دانم.

حبیبی به دعوت مردم به حضور در خیابان ها توسط موسوی و کروبی پس از انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: عسکراولادی به موسوی پیغام داده بود «مواظب باش راه بنی صدر را می روی».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مرحوم عسکراولادی برای خاموش کردن فتنه سال 88 تلاش بسیاری کرد، تصریح کرد: پنج نفر از سران اصولگرایان شامل مرحوم عسکراولادی، باهنر، آل اسحاق، کوهکن و میرسلیم برای خاموش کردن فتنه با موسوی ملاقات کردند.

وی به واکنش موسوی نسبت به دیدار با اصولگرایان اشاره کرد و گفت: موسوی از آمدن عسکراولادی شرمنده شده بود و بازشماری آرا را پذیرفت.

*یک روز مبارزاتی عسکراولادی با تمام عمر موسوی قابل مقایسه نیست

حبیبی با تاکید براینکه یک روز مبارزات انقلابی مرحوم عسکراولادی با تمام عمر مبارزاتی موسوی قابل مقایسه نیست، بیان کرد: شیاطین مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت پس از دیدار اصولگرایان با موسوی ملاقات می کنند و شبانه نظر او را تغییر می دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی موضوع تقلب طبق گفته ابطحی را رمز کلید فتنه گران خواند و یادآور شد: موسوی فردای پس از ملاقات با اصولگریان بیانیه بدتری را صادر کرد.

وی با بیان اینکه حتی در دوران نخست وزیری موسوی با او سازش نکرده بودیم، اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی و مرحوم عسکراولادی برای خاموش کردن فتنه تلاش بسیاری کردند و در این راه فحش خوردند.

حبیبی تلاش مرحوم عسکراولادی را برای اعلام موضع فتنه گران در مقابل آمریکا و استکبار دانست و بیان کرد: مرحوم عسکراولادی به دنبال حاکم شدن آرامش در جامعه بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نامه های مرحوم عسکراولادی را حجت شرعی در مقابل فتنه گران عنوان کرد و افزود: فتنه گران اکنون پرروتر شدند و گفتند حاضریم گذشت کنیم.

*بعضی از فتنه گران مصداق مفسد فی الارض هستند

وی بعضی از فتنه گران را مصداق مفسد فی الارض دانست و تصریح کرد: فتنه گران با ادعای دروغ مردم را به خیابان ها آوردند.

حبیبی با اشاره به حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه از فتنه گران، یادآور شد: فتنه گران زمانی که دیدند غرب از آنها حمایت می کند باید به هوش می آمدند اما به هوش نیامدند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به فتنه گران عزلت نشین هشدار داد و خاطرنشان کرد: فتنه گران بدانند آنها که حماسه 9 دی را آفریدند اکنون تعدادشان بیشتر از آن دوره است و هرگز اجازه نمی دهند صورت مسئله فتنه پاک شود.

وی با بیان اینکه انقلاب نیاز دارد نگذاریم صورت مسئله فتنه سال 88 پاک شود، اظهار کرد: الطاف الهی، حضور مردم و مدیریت مقام معظم رهبری فتنه را کنترل کرد./فارس

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان