استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان بعضی از سیاسیون در بحث تقیه با آمریکا اظهار کرد: با تقدس می خواهند ریشه دین را بکنند و به بهانه تقیه با آمریکا کنار بیایند.

 به گزارش لنگرنیوز به نقل از ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پناهیان شامگاه دوشنبه در همایشی با عنوان ” مهدی یاوری و سبک زندگی مهدوی ” که در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر رشت برگزار شد، خاطرنشان کرد: سبک زندگی مهدوی دشمن شناسی و ایمان قلبی برای اتصال به امام زمان (عج) می باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه نسبت به ترویج تفکر انجمن حجتیه در هیئت های مذهبی هشدار داد و بیان نمود: انجمن حجتیه ادعا می کند با سیاست کاری ندارد و این موضوع نفی مهدویت می باشد.

وی با اشاره به سخنان بعضی از سیاسیون در بحث تقیه با آمریکا اظهار کرد: با تقدس می خواهند ریشه دین را بکنند و به بهانه تقیه با آمریکا کنار بیایند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه در دوران غیبت باید به ولی فقیه اقتدا کرد، افزود: مومن بصیر از ولایت تبعیت می کند و ولایتمداری باید فرهنگ دینی در جامعه باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه استکبارستیزی را اصلی ترین محور انقلاب اسلامی دانست و ابراز نمود: نرمش قهرمانانه به معنای عقب نشینی از آرمان ها نیست و مبارزه با آمریکا سبک زندگی مهدوی می باشد.

وی سبک زندگی مهدوی را همان سبک زندگی حسینی (ع)، نبوی (ص)، علوی و فاطمی (س) عنوان کرد و بیان نمود: دشمنان از فرهنگ شیعه بیگانه هستند و می گویند پرنده شیعه با دوبال در افق پرواز می کند و تیرهای ما به آن نمی رسد.

حجت الاسلام پناهیان گفت: امام زمان (عج) فاطمه (س) را اسوه خود معرفی کردند و این مسیر خوبی در سبک زندگی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز شهدا بهترین منتظران هستند و باید از آنها الگوبرداری کرد، افزود: جامعه با نهادینه شدن سیره نبوی (ص) الگو می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان