رئیس اداره آموزش و پرورش لنگرود از بهره مندی 400 نفر دانش آموز این شهرستان از طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد.











به گزارش لنگرنیوز ، جمشید بائوج لاهوتی امروز در گفت وگو با فارس اظهار کرد : دو کانون تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب برنامه های فرهنگی، قرآنی، ورزشی و هنری در این شهرستان به اجرا درآمده است.





وی با بیان اینکه برنامه های تابستانی از چهارم تیر ماه آغاز شده است، افزود: تعداد 400 نفر دانش آموز از طرح اوقات فراغت تابستانی لنگرود بهره مند می شوند.





رئیس اداره آموزش و پرورش لنگرود با اشاره به اهمیت اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خاطرنشان کرد: برنامه های تابستانی با رویکرد توجه به آموزش مهارت های فنی و هنری پیگیری می شود.





این مسئول جهت دهی برنامه ها به طرف رشد روحیه خلاقیت، ابتکار و نوآوری دانش آموزان، افزایش نشاط و شادابی و مبارزه با آسیب های اجتماعی را از اهداف طرح اوقات فراغت عنوان کرد.





بائوج لاهوتی با بیان اینکه تعطیلات تابستانی می تواند به یک فرصت تبدیل شود، تصریح کرد: توجه به اوقات فراغت دانش آموزان در سازندگی شخصیت و شکوفایی استعدادهای آنها نقش چشمگیری دارد.





وی با اشاره به اسکان مهمانان فرهنگی در لنگرود یادآور شد: برای تابستان امسال پنج مدرسه با 46 کلاس برای اسکان مهمانان تابستانی تجهیز و آماده سازی شده است.





رئیس اداره آموزش و پرورش لنگرود خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال تعداد مهمانان فرهنگی لنگرود از افزایش چشمگیری نسبت به پارسال برخوردار باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان