فرمانده انتظامی انزلی از دستگیری چهار نفر متهم توزیع کننده قرص و پودر نیروزای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: یک پدر و پسر در بین این دستگیرشدگان است.به گزارش لنگرنیوز ، هرمز عشقی صبح امروز در نشست انتظامی این شهرستان گزارشی از وضعیت کشف انواع قرص و پودر نیروزای غیرمجاز را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 830 عدد انواع قرص و 7 کیلوگرم پودر نیروزای غیرمجاز در بندرانزلی کشف شده است، اظهار کرد: کشف این مقدار قرص و پودر نیروزا در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است.

فرمانده انتظامی انزلی با اشاره به اینکه این کشف از یک منزل مسکونی صورت گرفته است، تصریح کرد: این مقدار قرص و پودر نیروزا به صورت غیرمجاز بدون مجوز وزارت بهداشت و 650 گرم شیره تریاک کشف شد، افزود: در این منزل مسکونی پدری با همکاری پسرش اقدام به توزیع قرص و پودر نیروزا قاچاق می کرد.

وی از دستگیری چهار متهم در این پرونده خبر داد و خاطرنشان کرد: ورزشکاران از تهیه و مصرف داروهای نیروزا از افراد غیر متخصص و سودجو که فعالیت غیر مجاز آنها منجر به اختلال در نظام پزشکی و دارویی می شود، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی با اشاره به نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان یادآور شد: در چهار ماه نخست امسال بیش از 240 نفر در راستای کشف مواد مخدر دستگیر و یک باند منهدم شده است.

وی اجرای 29 طرح پاکسازی و کشف 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از اقدام های مهم پلیس انزلی در مدت مذکور عنوان کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان