اولین دوره رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی برای حضور در بازیهای آسیایی ساحلی  شب گذشته  در شهر ساحلی چاف و چمخاله به کار خود پایان داد. به گزارش لنگرنیوز، در این رقابت ها 212 کشتی گیر از 28 استان کشور از ساعت 22 الی 4 بامداد در چهار وزن با هم سرشاخ شدند که این مسابقات بروی چهار میدان ساحلی به قطر شش متر برگزار شد و هر مسابقه کمتر از یک دقیقه به طول انجامید.

این رقابت ها در یک زمان سه دقیقه ای برگزار شد و هر کشتی گیری که موفق به کسب دو امتیاز می شد، برنده مبارزه بود .

گفتنی است این رقابت ها از ساعت 22:30 تا 30 دقیقه بامداد از شبکه ورزش و از ساعت 22:45 تا 1:15 دقیقه بامداد از شبکه های جام جم دو و سه پخش شد.

در پایان این مسابقات و در وزن منهای 70کیلوگرم ، 58 کشتی گیرحضور داشتند ، که سیدجعفر موسوی از مازندران و مصطفی شیخ چلندری از تهران به مقام های اول و دوم دست یافتند و محمد نادری از زنجان و پیمان حقی از تهران هم به طور مشترک سوم این مسابقات شدند .

در وزن منهای 80کیلوگرم از بین 53 کشتی گیر محسن عباسی از البرز و نیما خوشحال از گیلان به مقام های اول ودوم دست یافتند و کامران حسینی جم و جواد قاسم پور از مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن منهای 90 کیلوگرم بین 50 کشتی گیر ، کورش قره شیخ لو از البرز و جلال زمان از مازندران مقام های اول و دوم را کسب کردند و ابرار باقرپور از همدان و سعید براری از مازندران به طور مشترک سوم شدند .

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نیز که 54 کشتی گیر حضور داشتند جابر صادق زاده و خشایار دهستانی هردو از مازندران عنوان های اول ودوم راکسب کردند و مسعود نعمت چگانی از خوزستان و آرش مردانی از تهران به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند .

سه نفر برتر هر وزن به اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت های آسیایی که آبان در تایلند برگزار می شود، حضور می یابند .


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان