به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اینکه عده ایی در هر پست و مقامی، امتیازات ویژه ایی را برای خود یا بستگان خود قائل می شوند، عملی است که هیچ فردی آن را نمیپذیرد و برخلاف شعارهای رنگارنگی است که همین افراد در ایام تبلیغات انتخابات از خود بروز میدهند، و وعده اجرای عدالت و رعایت حقوق مردم را در بوق و کرنا میکنند.

سال گذشته بود که ماجرای جذب و بکارگیری برخی از بستگان اعضای شورای شهر لنگرود در شهرداری این شهر حواشی و جنجال های زیادی را به پا کرد تا جایی که اعتراض به این رفتار غیر متعارف تا استانداری گیلان کشیده شد.




البته بماند که بعضی از افراد شورا نشین علیرغم این اعتراض ها همچنان برای خود حق قائل بودند و پافشاری میکردند اما وقتی اعتراض ها بالاگرفت ؛ طی دستوری از سوی استانداری گیلان مقرر شد همه کسانی که از این طریق مشغول به کار شدند بلافاصله اخراج شوند و این افراد نیز بالاجبار از کار در شهرداری کنار رفتند.






به گزارش تابناک ، یکی از اعضای شورای شهر لنگرود طی تماسی برگشت مجدد برخی از بستگان شورای شهر را تکذیب کرد و گفت: هیچ یک از بستگان اعضای شورای شهر لنگرود در دوره چهارم جذب شهرداری نشده اند.




منوچهر مهدی پور اظهار داشت: هیچ کدام از افرادی که به واسطه اعضای شورای شهر در شهرداری مشغول به کار بودند و پس از دستور استانداری از کار برکنار شدند مجددا به سمت های خود برنگشتند.




وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به قانون استخدامی کشور و همینطور وضعیت مالی که شهرداری ها دارند استخدام جدید اصلا در دستور کار نیست.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان