سردار جزایری ترویج بی بندوباری در شبکه های ماهواره ای و پخش برنامه های متنوع مبتذل را برای جذب ذهن مخاطبان توسط دشمن عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا مدیران فرهنگی در این حوزه برنامه ریزی کنند.

به گزارش لنگرنیوز ، سردار سیدمسعود جزایری در یادواره 500 شهید والامقام این شهرستان در مصلای صومعه سرا اظهار کرد: ماندگاری اسلام از شهادت بوده و ماندگاری انقلاب اسلامی نیز از شهادت است.

وی با تاکید بر اینکه شهید آن قدر بزرگ است که نمی توانیم آن را به درستی وصف کنیم، افزود: مدیون شهدا هستیم و شهدا در راه خدا با نثار قطره های خون پاکشان جنگیدند و از کشور دفاع کردند.

معاون ستادکل نیروهای نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا راه خدا را باز می کنند، گفت: در راه خدا و فی سبیل لله بودن و خودآگاهی و بصیرت 2 رکن اصلی شهادت است.

سردار جزایری با بیان اینکه شهید مملو از آگاهی و به دور از خودمحوری است، تصریح کرد: شهادت عملی حماس آفرینانه و قهرمانانه است.

وی افزود: شهادت ضدفساد و ضد خودپرستی بوده و قیام علیه حاکمان، زورگویان و سلطه گرایان است.

معاون ستاد کل نیروهای نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: براساس روایتی از رسول اکرم (ص) نخستین قطره که از خون شهید می چکد تمام گناهانش پاک می شود و شهید نظاره می کند به وجه الله.

سردار جزایری با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دشمنی آمریکا با کشورمان اظهار کرد: انقلاب که پیروز شد تکلیف نظام جدید اسلامی با دنیای سرمایه داری و ماده گرایی روشن شد، هدف و استراتژی آمریکا متوقف کردن انقلاب اسلامی در مسیر رشد و توسعه بوده و هست.

وی جنگ تحمیلی 8 ساله را در مقابل صف طویلی از دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان ما ابرقدرت هستند و این برای بزرگی ما کافی است.

معاون ستادکل نیروهای نیروهای مسلح با بیان اینکه باید دلیل اصلی دشمنی ها را متوجه باشیم، گفت: باید ریشه های دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی را بررسی و مطالعه کنیم.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه اگر مورد مأخذه قرار می گیریم تهاجم فرهنگی به ما تحمیل می شود دلیل آن رفتار انقلاب اسلامی در دنیاست، گفت: آنها مخالف انقلاب اسلامی و آرمان های آن هستند.

وی با بیان اینکه شهادت می دهم وجود رزمندگان و بسیجیان و اقشار مردم در جنگ تحمیلی هنوز هم ادامه دارد و فرزندان رشید ملت با تمام توان در برابر دشمن ایستاده اند، اظهار کرد: دشمن در جنگ تحمیلی چاره ای جز فرار نداشت.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: اسلام و تفکر انقلابی بزرگترین مانع گسترش سلطه گری در جهان است.

 وی گفت: تا انقلاب اسلامی و این نظام استمرار دارد استکبار با ما به دشمنی ادامه می دهد و استکبارستیزی ملت فرو نمی نشیند.

سردار جزایری با اشاره به اسنادی از دشمنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن معتقد است راه مقابله با ایران مقابله از درون بوده و با باید فشارهای داخلی و خارجی ایران را از راهی که می رود، جدا کرد.

وی گفت: دشمن به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود است، این گونه نیست که اگر مذاکره کنیم درب های چاه نفت باز می شود و دشمن دست از تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی بر می دارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دیروز 25 کشور مجهز در مقابل ایران به جنگ برخواستند و امروز همان صف دیروز مقابل ایران است و نمی خواهد اقتصاد ایران شکوفا شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند به این معناست که ما نمی توانیم منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی در دنیا می افتد و در اقتصاد مقاومتی نقش مدیران پراهمیت است.

سردار جزایری با بیان اینکه واژگون کردن حکومت تهران و نظام اسلامی با انقلاب مخملی دارای اهمیت زیادی برای آمریکا است، گفت: دشمن به دنبال اتفاقاتی همانند فتنه 88 و ماجراهای شومی است تا در کشور اتفاق بیفتد.

وی سیستم دشمن را مقابله با خدامحوری و اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمن با استفاده از روش های مختلف برنامه ریزی کرده و یکی از این برنامه ها پخش شبکه های ماهواره ای است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ترویج فرهنگ عامیانه غربی در داخل ایران از اهداف دشمن برشمرد و گفت: دشمن با این روش به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

سردار جزایری ترویج بی بندوباری در شبکه های ماهواره ای و پخش برنامه های متنوع مبتذل را برای جذب ذهن مخاطبان توسط دشمن عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا مدیران فرهنگی در این حوزه برنامه ریزی کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز در جنگی بسیار پیچیده تر، عمیق تر و گسترده تر از جنگ 8 ساله تحمیلی قرار داریم، گفت: امروز جامعه نیازمند رزمندگانی است تا با تبعیت از مقام معظم رهبری جامعه را به سعادت برسانند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: عنصر اصلی شناخت دشمن بوده و مقابله با آن را باید بشناسیم، در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و در مسیر توسعه و تعالی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان