اداره ورزش و جوانان سیاهکل: برای انجام هر گونه تهیه خبر و عکسبرداری و تصویرگری و انعکاس آن به رسانه های گروهی سیما می بایست حتماً از اداره ورزش و جوانان شهرستان و یا استان مجوز دریافت بشود. در غیر اینصورت برابر قانون و مقررات رفتار خواهد شد.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از درسیاهکل، پس از تهیه گزارشاتی مبنی بر مشکلات موجود در سالنهای ورزشی سیاهکل و دست و پنجه نرم کردن ورزشکاران سیاهکلی با این مشکلات توسط سایت درسیاهکل، اداره ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل با صدور نامه ای رسمی به این سایت اعلام کرده است که (برابر دستورالعمل اداره کل محترم ورزش و جوانان استان گیلان، تهیه هرگونه خبر و عکسبرداری و تصویرگری و انعکاس آن به رسانه های گروهی سیما می بایست با اخذ مجوز از اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان باشد.

فلذا مقتضی است نسبت به انجام هر گونه عملی حتماً با این اداره هماهنگی و اقدام لازم معمول گردد. در غیر اینصورت برابر قانون و مقررات رفتار خواهد شد. با کمال تشکر)

درسیاهکل: می بایست به آقایان ورزشی این شهرستان گفت که پاک کردن صورت مسئله چیزی را حل نخواهد کرد و انعکاس نارساییها و اخبار اینچنینی کمکی برای رفع مشکلات و جذب اعتبارات لازم از مقام های بالاتر برای ورزش شهرستان است.

یکی از وظایف رسانه، رساندن صدای ورزشکاران سیاهکلی به گوش مسئولین است که با چنین امکانات ناچیز، نامناسب و نامطلوب برای این شهرستان افتخار آفرین می شوند.

ما در پایگاه خبری تحلیلی درسیاهکل سعی بر این داریم تا طبق فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مشکلات مردم، که صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند را به گوش مسئولین رسانده و فعالیتهایی که مسئولین انجام می دهند را برای مردم تشریح نماییم.

لازم به ذکر است که این نامه به باشگاه های خصوصی و هیئت های ورزشی سیاهکل نیز ارسال شده است.

و اما خبرها تهیه شده توسط سایت درسیاهکل که مربوط به مشکلات ورزشکاران و سالنهای ورزشی این شهرستان می باشد:

** مشکلات سالن ورزشی رزمی (لینک خبر)

** حضور مسئوین استانی و شهرستانی در مسابقات کشتی گیله مردی سیاهکل/آیا مسئولین ورزشی استان فقط کشتی گیله مردی سیاهکل را دیده اند یا به وضعیت سالن ورزشی شهدا نیز توجه کردند؟! (لینک خبر)

** خرابی کفپوشهای سالن ورزشی شهدا در مسابقات بسکتبال (لینک خبر)

** پاسخهای عمران حسن زاده مدیر کل اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در رابطه با مشکلات موجود در سالن ورزشی تختی (لینک خبر)

** پاسخهای محمد بابایی مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان گیلان در رابطه با سالن ورزشی شهدا (لینک خبر)

** پاسخهای ناصر صالح جلالی اداره ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل/کفپوشهایی که نیامده در سالن ورزشی شهدا رفتنی شدند (لینک خبر)

** جوان سیاهکلی با مدال طلای خود برای ایران افتخار آفرین شد/مسئولین ورزشی سیاهکل کجا هستند (لینک خبر)

** رئیس اداره ورزش و جوانان سیاهکل صحت کسب مدال طلای آقاجانی در مسابقات باکو را زیر سئوال برد (لینک خبر)

متن نامه

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان