رضا کحالی شهردار لاهیجان در ارتباط با شایعات مطرح شده چند روز اخیر گفت : پیشنهاد برای تصدی شهرداری لنگرود غیر رسمی بوده و با وجود پروژه های نیمه تمام و استقبال مردم لاهیجان رفتن از شهرداری لاهیجان مصلحت نیست.



به گزارش لنگرنیوز ، رضا کحالی شهردار لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار «لاهیجان» با بیان اینکه وقتی که در شهری، شهردار استعفا می دهد و یا مدت خدمتش به پایان می رسد از شهردارانی که به نوعی در استان گیلان به امور شهری آشنا هستند برای به عهده گرفتن شهرداری آن شهر دعوت می کنند افزود: بر همین اساس شورای شهر لنگرود ، در آغاز دوره چهارم شورای اسلامی برای قبول مسئولیت شهرداری لنگرود به بنده مراجعه کردند.



وی با اعلام اینکه در شهر لاهیجان پروژه های نیمه تمام زیادی داریم و مردم لاهیجان نیز با استقبال از پروژه های عمرانی به مجموعه شهرداری دلگرمی و امید دادند افزود: با این داشته ها مصلحت نیست از این شهر به شهر دیگری برویم و عملا احساس کنیم که میز مدیریت در شهر دیگر و یا نقطه دیگری لذت بخش است بلکه لذت کار در این است که به یک پروژه به اتمام برسد و مردم احساس کنند که کار انجام شده و از فواید آن بهره مند شوند.



شهردار لاهیجان با بیان اینکه در آن مقطع این مسئولیت را نپذیرفتم و در شهر لاهیجان ماندم افزود: چندی قبل هم که شهردار لنگرود استعفا داد، تعدادی از شهروندان لنگرود و دوستان شورای شهر به طور غیر رسمی از بنده خواستند که وارد لنگرود شوم اما تا به الان تحت هیچ شرایطی جلسه رسمی با عزیزان برگزار نشده و مسئولیتی را قبول نکردم.



کحالی با بیان اینکه در اخبارخواندم که «گلباغی» وارد شهرداری لنگرود شده افزود: فرد متخصصی وارد حوزه مدیریت شهری لنگرود شده که باعث خوشحالی بنده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان