جنبش رسانه ای مقاومت گیلان با حضور 64 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان به صورت رسمی و برای دفاع از مردم مظلوم غزه تشکیل شد.

به گزارش لنگرنیوز ، جنبش رسانه ای مقاومت گیلان با حضور 64 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان به صورت رسمی و برای دفاع از مردم مظلوم غزه تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به ضرورت تشکیل جنبش رسانه ای مقاومت در گیلان، اظهار کرد: این جنبش مدافع حقوق رسانه ای مردم غزه است.

روح الله جهاندیده با اشاره به سکوت رسانه های غربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: طومار اعتراضی خبرنگاران گیلان به سکوت رسانه های غربی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط جنبش رسانه ای مقاومت در گیلان تدوین شده است.

وی تصریح کرد: این طومار پس از امضای خبرنگاران گیلانی به سفارت کشورهای اروپایی در تهران ارسال می شود.

دبیر شورای مرکزی جنبش رسانه ای مقاومت گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دل هر انسانی را به درد می آورد، اظهار کرد: در آستانه روز خبرنگار جنبش رسانه ای مقاومت با عضویت 64 خبرنگار گیلانی راه اندازی شد.

هادی طوماری با بیان اینکه امروز بی بی سی به عنوان اتاق های فکر رسانه های غربی، جنبش رسانه ای صهیونیست و دروغ پراکنی را مدیریت می کنند، گفت: طومار محکومیت اقدامات رسانه های غربی در حمایت از صهیونیست و کودک کشی در غزه توسط 400 خبرنگار گیلانی در روز خبرنگار امضا می شود.

دبیر شورای مرکزی جنبش رسانه ای مقاومت گیلان تصریح کرد: با توجه به جنایت های ننگین و شرم آور صهیونیست های غاصب در غزه که سبب رنجش و تألم هر انسان آزاده و آزادیخواهی شود جنبش رسانه ای مقاومت در گیلان تشکیل شد.

طوماری با بیان اینکه جنبش رسانه ای مقاومت گیلان در سازمان بسیج رسانه استان و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه فعالیت می کند، خاطرنشان کردذ: این جنبش پاسخی به فریاد مظلومان بیگناه و بی دفاع غزه است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل جنبش رسانه ای مقاومت گیلان لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) در حمایت از مقاومت فلسطین است.

دبیر شورای مرکزی جنبش رسانه ای مقاومت گیلان تصریح کرد: جمعی از اعضای خانه مطبوعات گیلان، انجمن های صنفی هفته نامه های گیلان و سایر تشکل های رسانه ای عضو این جنبش هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان