وزیر وقت سپاه می گوید: روحانی به من گفت بعد از صلح تو دیگر به درد نمی خوری، تو در زمان جنگ به درد می خوردی؛ یکی دو ماه بعدش هم در مجلس به ما رأی ندادند و گفتند به سلامت.

به گزارش لنگرنیوز ، محسن رفیق دوست در گفتگویی با شماره اخیر "رمز عبور" گفت: یادم است روزی که قطعنامه را پذیرفتند و هنوز من وزیر(سپاه) بودم، در دفتر مقام معظم رهبری -ریاست جمهوری-کنار دکتر روحانی نشسته بودم. تا مرحوم حاج احمد آقا به اینجا رسید که امام فرمودند من قطعنامه را پذیرفتم دکتر روحانی به من گفتند که فلانی بساطت را جمع کن و دیگر برو! بعد از صلح تو دیگر به درد نمیخوری، تو در زمان جنگ به درد میخوردی. یکی دو ماه بعدش هم در مجلس به ما رأی ندادند و گفتند به سلامت.

‫وی افزود: آقای هاشمی از کسانی بود که در عین حالی که از طرف امام فرمانده جنگ بود، این را می گفت که بالاخره شماها میخواهید چه کنید در جنگ؟ این جنگ دارد فرسایشی می شود، این جنگ به هیچ پیروزی منتهی نمی شود، بروید حرف حسابتان را بردارید بیاورید که آن حرف حساب شد آن لیست و آن لیست هم شد پذیرش قطعنامه.

رفیق دوست با بیان اینکه تمام توان دولت در خدمت جنگ نبود گفت: حتی بنده به عنوان وزیر سپاه در زمان جنگ برای حمل گندم از بنادر به سیلوهای کشور کامیون اعزام کردم، یعنی توان نظامی بعضی اوقات باید در خدمت دولت قرار می گرفت. اصلا ببینید وقتی که من در جلسه هیأت دولت اعلام کردم که به جای این که ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار ارز به من بدهید که بروم این مهمات را تهیه کنم میخواهیم عملیات انجام بدهیم، تصمیم گرفته ام با ۳۵۰ میلیون دلار همین مهمات را در همان زمانبندی در داخل بسازم- کاغذش را هنوز دارم- آقای بهزاد نبوی در یک یادداشت نوشت که خدایا الاقل در هیأت دولت شعور را جایگزین شعار بفرما! و ان را آورد داد به من. گفتم اسمت را زیرش بنویس. این شعار را در خیلی از جاهای مملکت به آن توجه نمیکردند‬.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان