به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی روز گذشته (شنبه) با خانواده شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی دیدار و گفتگو کردند.

 

استاندار گیلان در این دیدار با اشاره به ضرورت معرفی شهید حسین پور شلمانی، افزود: کتاب خاطرات شهید حسین پور شلمانی توسط ادارات کل امور اجتماعی و فرهنگی و استانداری تهیه و تدوین می شود تا آیندگان و جوانان از سیره عملی این شهید مطلع شوند.

 

نجفی تصریح کرد: استانداری گیلان آمادگی دارد تا شرایط لازم برای مصاحبه و دریافت خاطرات رزمندگان و مدافعان هم رزم شهید حسین پور شلمانی را گردآوری کند.

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و سفارش به نویسندگان برای جمع آوری اطلاعات شهید، گفت: بیمارستان تازه تاسیس لنگرود به نام شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی نامگذاری می شود تا یاد این شهید همواره در ذهن مردم جاوید باشد.

 

شهید مرتضی حسین پور شلمانی بیستمین شهید مدافع حرم در گیلان است که ۱۶ مرداد هنگام عملیات مستشاری در دیرالزور  سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.

 

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر شلمان، کلنگ زنی کارخانه ساخت سلفون در یعقوبیه، بازدید از کارخانه ابریشم کشی چمخاله و دیدار با خانواده شهدای منا از دیگر برنامه های استاندار گیلان در سفر به شهرستان لنگرود بود.

[gallery columns="1" size="large" ids="85725,85726,85727,85728,85729,85730,85731,85732"]

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان