به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اولین دوره مسابقات سوارکاری استقامت سال ۹۶جام رمضان در ساحل زیبای چمخاله شهرستان لنگرود برگزار شد.

در این مسابقات که در رده های۲۰_۳۰کیلومتر اسبچه خزری و ۴۰_۶۰کیلومتر استانی برگزار شد، مجموع ۱۲نفر سوارکار اسب های خود را شرکت داده بودند.

این مسابقات که زیرنظر هیات سوارکاری استان گیلان و با مدیریت   خانم ها اناهیتا قربانی دامپزشک، سیمین هادیخانی داور و آقایان اقبال میهمی سرداور و ناظر فنی، فواد زمانی سرکلانتر و همچنین همراهی صمیمانه اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود و دیگر عوامل اجرایی هیات سوارکاری استان گیلان برگزار شد.

در رده ۲۰ کیلومتر با اسبچه خزر محمدرضا صفرزاده ۱۱ساله با اسب زئوس، صبا صنیعی ۱۱ساله با اسب قندون موفق به اخذ گواهی طی رده شدند.

در رده ۳۰ کیلومتر اسبچه خزر نگار بیگی۱۱ساله با اسب عسل، اوا مقامی ۱۴ساله با اسب قرنلوک، محمدحسین یحیایی ۱۱سال با اسب همت موفق شدند مسیر را با موفقیت به پایان برسانند.

رده ۴۰ کیلومتر علی رضا ریحانی با اسب پرسفید، فرشته علیپور با اسب ای هان، معصومه گلزار با اسب میراکل، رودابه پورطالب با اسب انجل استار، دلارام فرهی با اسب صاعقه و افام خلیلی فر با اسب قهرمان موفق به اخذ گواهی طی رده شدند و در رده ۶۰ کیلومتر ستاره یحیایی باویرا باموفقیت مسیر رابه پایان رسانید .

دکتر شهدی نژاد، رییس هیأت سوارکاری استان گیلان در حاشیه برگزاری این مسابقه مسیر زیبا و دیدنی ساحل چمخاله با طول ساحلی پانزده کیلومتر بدون هرگونه مانعی را یک مسیر بی بدیل و منحصر به فرد در کشور خواند.

وی افزود: امیدواریم با ویژگی بی نظیر این ساحل و ظرفیت های گردشگری موجود در آن در آتیه بسیار نزدیک شاهد برگزاری  مسابقات ملی و حتی بین المللی سوارکاری استقامت در آن خواهیم بود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان