رپ خوانی که سرکرده داعش شد+عکس

۱۳۹۳/۰۵/۱۴ ۱۰:۱۲ چاپ کد خبر: 8090

روزنامه المرصد در شماره امروز خود به تشریح ماجرای یک تبعه مصری به نام "اسلام یکن" پرداخت که چگونه از یک عاشق موسیقی رپ و پارتی های شبانه، به یکی از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" (داعش) تبدیل شد.

به گزارش لنگرنیوز، این روزنامه در سایت اینترنتی خود نوشت: از درس خواندن در مدرسه "اللیسیه" و حضور در سالن های بندسازی تا طرفداری موسیقی رپ و پارتی های شبانه و دنبال کردن دختران روس در شبکه های اجتماعی آنها تا تبدیل شدن به یک جنگجوی سوار بر اسب و تانک در صفوف گروه داعش ... این داستان تحول دراماتیک زندگی "اسلام یکن" مصری یا همان "ابو سلمه بن یکن" داعشی است.

اسلام یکن در مدرسه "لیسیه الحریه" در منطقه مصر الجدیده در سال 2009 میلادی فارغ التحصیل شد.

او سپس در دانشکده حقوق دانشگاه عین شمس قاهره تحصل و در سال 2013 میلادی از این دانشکده فارق التحصیل شد.

مدت زیادی نگذشت که برای نبرد در کنار عناصر مسلح علیه نظام سوریه به این کشور سفر و به سرعت به گروه داعش پیوست.

9

کسی از ابوسلمه بعد از ترک مصر اطلاعی نداشت تا اینکه تصویر خود را در کنار جنگجویان داعش منتشر کرد و طوفانی به راه انداخت.

به نوشته این روزنامه مصری، ما با دنبال کردن صفحه های این جوان مصری در شبکه های اجتماعی به شبکه اجتماعی روسی فکونتاکتی یا همان Vk برخوردیم که ابوسلمه در آن تمایل زیاد خود به دنبال کردن روس ها و فعالیت های آنها و تمایل فراوانش به موسیقی رپ را نشان داده بود.

ابوسلمه در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نیز از مادرش خواسته بود که مصر را به مقصد عراق ترک کند، تا او در کنار رودخانه فرات آپارتمانی به مادرش هدیه کند و وقتی مادرش از او درباره صاحبان این آپارتمان سؤال کرد، ابوسلمه گفت که عناصر "دولت اسلامی" (داعش) آنها را بعد از کنترل بر مناطق گسترده ای از عراق کشته اند.

برخی دوستان ابوسلمه از پیوستن او به داعش شوکه شده اند، و دیگران نیز از او خواسته بودند که به غزه رفته و به مقاومت در جهاد علیه صهیونیست ها ملحق شود.

بعد از طوفان اسلام یکن در شبکه های اجتماعی، این جوان مصری نظرات کاربران درباره مطالب خودش در توییتر را حذف کرد و صفحه فیس بوک خود را بست؛ اما صفحه اش در شبکه اجتماعی «Vk» همچنان برای کاربران باز باقی ماند. وی تهدید کرده است که هر فردی از او انتقاد کند، بعد از "فتح مصر" توسط داعش او را به سزایش خواهد رساند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان