به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با روند کاری مدیرکل مخابرات استان گیلان که به یک معضل تبدیل شده است به وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات هشدار داد.

 

نماینده مردم شهرستان لنگرود خطاب به وزیر ارتباطات اظهار کرد: آقای واعظی شما دوست خوب بنده هستید و ارادت خاصی به شما دارم ولی انتخاب مدیر کل فعلی که به گفته خود شما کار غلطی بوده ، مشکلات فراوانی را برای استان و به ویژه شهرستان لنگرود ایجاد نموده است و علی رغم انتقاد استاندار باز هم حضرتعالی التفاتی به این موضوع نداشتید.

 

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اینکه مدیرکل مخابرات گیلان فردی مغرور بوده و هیچ گونه ارتباطی با مسئولین استان ندارند، افزود: ۷۰ درصد تلفن همراه حوزه انتخابی بنده با مشکل آنتن دهی روبرو هستند و این نشان می دهد مدیرکل وقت توانایی بازکردن گرهی از مشکلات مخابراتی استان را ندارد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد : شایسته است وزیر محترم ارتباطات در اسرع وقت نسبت به حل معضل فعلی مخابرات استان گیلان اقدام نمایند تا شاهد مراحل بعدی پیگیری موضوع نباشیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان