یک رهبر مذهبی پاکستانی اعلام کرد که جهاد علیه اسرائیل یک الزام برای تمام مسلمانان جهان است چرا که رژیم صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان بی گناه غزه دخیل است.

به گزارش لنگرنیوز، فضل الرحمان خلیل که پیشتر رهبری گروه حرکت المجاهدین را بر عهده داشت و هم اکنون رهبری گروه انصار الامه را برعهده دارد، گفت: جهاد یک الزام برای تمام مسلمانان در قبال اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است. من آماده ام تا به فلسطین بروم و با اسرائیل بجنگم. من به مسلمانان تاکید می کنم تا به کمک فلسطینی ها بشتابند.

وی افزود: زمان اعتراض علیه اسرائیلی ها فرا رسیده و مسلمانان باید جهادی را علیه صهیونیست ها برپا کنند. من به تمام مسلمانان جهان تاکید می کنم تا اقدامات عملی را برای کمک به مردم سرکوب شده غزه انجام دهند و کشورهای مسلمان روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل لغو کرده و سفرای اسرائیل را اخراج کنند. راهپیمایی های اعتراضی گسترده علیه اسرائیل در اروپا برگزار شد اما حکام مسلمان آشکارا علیه صهیونیست ها سخن نمی گویند.

وی همچنین سازمان همکاری اسلامی را به خاطر "سکوت جنایتکارانه اش" در قبال کشتار مسلمانان فلسطینی محکوم کرد و عملکرد دولت نواز شریف، نخست وزیر پاکستان را در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مورد انتقاد قرار داد و گفت: سکوت یک کشور اتمی، خود علامت سوال است.

این رهبر مذهبی همچنین سازمان ملل را به خاطر ناکامی اش در توقف کشتار فلسطینی ها محکوم کرد و گفت: عملکرد سازمان ملل نشان دهنده استانداردهای دوگانه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان