مهندس شکیب با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری چاف و چمخاله اظهار کرد : دو پارک محله در منطقه تپه و چاف بالا در هفته دولت به بهره برداری می رسد.



به گزارش لنگرنیوز ، ظهر امروز محمد دانش شکیب در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان گفت : هدف ، پاسداشت به خبرنگاران و کار رسانه ای آنان است و شهرداری چاف و چمخاله به این کار مهم ارج می نهد. 



شهردار چاف و چمخاله افزود : به عنوان شهردار از مردم مظلوم غزه حمایت و اقدام بی رحمانه اسرائیل کودک کش را محکوم می کنم .



وی گفت : مردم مظلوم غزه با مقاومت در برابر جنایت های اسرائیل ، قدرت ایمان و اسلام را رخ کشیدند و بار دیگر باعث غرور در بین مسلمین شدند .



در ادامه مهندس شکیب با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری چاف و چمخاله اظهار کرد : دو پارک محله در منطقه تپه و چاف بالا در هفته دولت به بهره برداری می رسد.



وی با اشاره به نورپردازی پل بزرگ چمخاله برای زیباسازی محیطی ، افزود : امیدواریم با پیشرفت کاری که در پروژه های شهرداری وجود دارد نورپردازی نیز در هفته دولت به پایان برسد .



 محمد دانش شکیب گفت : استقبال مسافران از طرح ساحل در تعطیلات عید فطر نسبت به گذشته بسیار چشمگیر بود و در نظر داریم با گشترش طرح سالم سازی دریا ، بتوانیم امکانات بهتری را به همراه امنیت و آرامش برای مسافران و همشهریان را فراهم آوریم.



وی در خصوص گسترش طرح سالم سازی دریا گفت : از مسئولین تقاضا مندم با نگرش مثبتی که استانداری نسبت به طرح های سالم سازی دارد منابع مالی و تامین بودجه ها برای این طرح ها را در نظر بگیرند تا زمینه های حضور گردشگران بیشتری را در چاف و چمخاله پذیرا باشیم.



شکیب با اشاره به 21 مرداد به عنوان روز دریای خزر گفت : در این روز با همکاری جمعیت دوستداران محیط زیست ساحل چمخاله پاکسازی خواهد شد و به همین مناسبت ودر 23 مرداد مسابقات قایق رانی در رودخانه چمخاله برگزار می شود.



شهردار چاف و چمخاله در خصوص جذب سرمایه گذار اظهار کرد : باید تمام تلاش خود را برای جذب و انگیزه لازم برای فعالیت بیشتر سرمایه گذار در منطقه را فراهم کنیم و سرمایه گذار را فقط به عنوام یک سرمایه دار در نظر نگیریم و آنان را برای ادامه کار در منطقه دلگردم کنیم.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان