حجت الاسلام صدیق با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران پر تلاش استان و شهرستان گفت: خبرنگاران باید به عنوان راویان صدیق مشکلات مردم را به دور گرایش های سیاسی بازتاب دهند.







به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین ˈمهدی صدیقˈ در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: از بین بردن توان مقاومت و کودک کشی از جمله اهداف جنایتکارانه اسرائیل غاصب در سرزمین های اشغالی فلسطین است.



وی با بیان اینکه با مقاومت ملت مظلوم غزه و فلسطین پوزه صهیونیست ها و حامیانشان به خاک مالیده شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده 497 نظامی صهیونیستی طی یک ماه مقاومت مردم غزه به هلاکت رسیده اند.



وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار ایرنا شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: عاملان این حادثه فجیع که در آن شهید محمود صارمی و هشت نفر از کارکنان صدیق کنسولگری ایران در افغانستان به شهادت رسیدند همگی از گروه طالبان با تفکرات سلفی گری و تکفیری بودند.



حجت الاسلام صدیق با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران پر تلاش استان و شهرستان گفت: خبرنگاران باید به عنوان راویان صدیق مشکلات مردم را به دور گرایش های سیاسی بازتاب دهند.



وی تصریح کرد: خبرنگاران باید در کار حرفه ای خود با در نظر گرفتن راه و یاد و نام شهدا از نکات تفرقه انگیز بپرهیزند.



وی از مصادیق خبرنگاری را شیوه امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) و خاندان ابا عبدالله در نقل صحیح واقعه تاریخی قیام عاشورا به آیندگان دانست و گفت: بیان و نشر صحیح و دقیق این واقعه بزرگ سبب ماندگاری قیام عاشورا شد.



به گزارش ایرنا، نمازگزاران لنگرودی در تجمعی با سردادن شعار علیه جنایتکاران اسرائیل غاصب و هم پیمانان این رژیم صهیونیستی، جنایت آنان را در نسل کشی و بمباران خانه های مسکونی و مدارس غزه محکوم کرده و خواستار توقف این تهاجم شدند.



گفتنی است؛ به همین مناسبت مراسم وی‍‍ژه شام غریبان شهدای غزه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود با همکاری مجمع گردشگری این شهرستان از روز شنبه به مدت هفت شب در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان لنگرود برگزار می شود

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان