نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهردار جدید با ارائه کار بهتر، فرصت خدمت بیشتر به مردم را فراهم کند.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از املش ما، در طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار گیلان، نماینده مردم رودسر و املش، فرماندار رودسر و املش و جمعی از مسئولان محلی ” حسن پور قربان ” به عنوان شهردار جدید املش معرفی شد.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر املش را دارای ظرفیت ها و توانمندی های بالایی در امر توسعه عنوان کرد و  افزود: بدون شک در چند سال آینده املش به یکی از شهرهای پرافتخار کشور تبدیل خواهد شد.

 

محمد مهدی رهبری املشی مسئولیت در نظام اسلامی را بسیار خطیر دانست و افزود: به دلیل این امر مهم مسئولان هم باید به خواسته های مردم پاسخ دهند و هم بایستی در پیشگاه الهی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

 

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهردار جدید با ارائه کار بهتر، فرصت خدمت بیشتر به مردم را فراهم کند.

 

ˈمحمد مهدی رهبری املشیˈ با بیان اینکه مردم نظاره گر اقدامات مسوولان بوده و قضاوت درستی از عملکرد آنان دارند، بیان کرد: کار شهرداری کار آسانی نیست و همه باید شهردار جدید را در برنامه هایش کمک کنند.

 

معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه هم اکنون شهرداری ها به صورت خودگردان اداره می شوند، گفت: عمران و آبادانی شهر به همگرایی شورا ها و خلاقیت شهردار بستگی دارد.

 

مهندس محمد آقاجانزاده با تاکید بر اینکه همه آحاد مردم باید بدانند مسئولان خدمتگزار واقعی و با دل و جان برای خدمت آماده اند، افزود: همکاری نزدیک مردم با مسئولان را عامل توسعه شهری برشمرد و بر ضرورت این تعامل تاکید کرد.

 

فرماندار املش گفت: خلاقیت، انجام به موقع و درست مصوبات شورا و تلاش برای جلب همکاری مردم اولویت شهردار جدید برای حل مشکلات و توسعه شهری باشد.

 

دکتر ˈمهدی جعفریˈ روز شنبه در جلسه معارفه شهردار جدید املش با بیان اینکه این شهر از خیلی امکانات و مواهب محروم است، افزود: خوشبختانه شورای شهر املش با توجه به این مهم، فردی را انتخاب کرد تا بتواند با تکیه بر تخصص، تجربه و علم خود خدمتی صادقانه به مردم عرضه کند و این شهر را به رشد و بالندگی برساند.

 

وی راه نجات و تعالی را در خدمت بیشتر به مردم شهر املش و کمک و همکاری مردم در اجرای بهتر طرح های شهرداری بیان کرد.

 

شهردار جدید شهر املش نیز در این جلسه با بیان اینکه حماسه سیاسی را با حضور حداکثری پشت سر گذاشتیم، بیان کرد: انشااله بتوانیم با کار خلاقانه در عرصه اقتصادی حماسه ای مد نظر رهبر معظم انقلاب را جامه عمل پوشانده و در اعتلای شهر خود گام های موثر و ماندگار برداریم.

 

مهندس ˈحسن پورقربانˈ در ادامه با بیان اینکه این مهم فقط با ارائه برنامه ای درست و دقیق و اجرای صحیح آن میسر می شود به تشریح برنامه های خود پرداخت.

 

وی، دیدار چهره به چهره با مردم شهر، رعایت سلسله مراتب اداری، تمرکز بر اجرای برنامه های عمرانی و اجرای پروژه ها، بررسی نقاط ضعف و قوت محله های شهر، نصب تندیس های مناسب، احداث ساختمان اداری برای شورا یا شهرداری املش، تشکیل جلسات کارشناسی با شورای شهر، بهسازی بافت فرسوده شهر، لکه گیری معابر شهری، ساماندهی آرامستان شهر، ساماندهی فضای سبز شهری، جمع آوری و ساماندهی زباله شهر، راه اندازی جاده مخصوص دوچرخه سواری، اجرای طرح جامع شهر را از مهمترین برنامه ها خود اعلام کرد.

 

پورقربان همچنین با اشاره به اینکه نرخ سرانه درآمدی بویژه سرانه ورزشی و سرانه فضای سبز در سطح نازلی قرار داریم، افزود: با پیگیری های مستمر و همت مضاعف می توان این کمبودها را برطرف کرد.

 

گفتنی است :به پیشنهاد شورای اسلامی شهر املش و طی حکمی از سوی استاندار گیلان “مهندس  حسن پور قربان ” به سمت شهردار جدید املش معرفی و مشغول به کار شد و از زحمات ” مهندس مجید ربانی ” شهردار سابق و ” مهندس حامد زارع پور ” سرپرست شهرداری تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان