دبیر برگزاری مسابقه جایزه بزرگ آفرود کومله در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر در حاشیه برگزاری این مسابقات در بخش کومله از توابع شهرستان لنگرود اظهار کرد: دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ آفرود در راستای یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله لنگرود از صبح جمعه به مدت 7 ساعت در مجموعه گردشگری پارک آبی شهر کومله برگزار شد.

 

علی شفیعی بابیان اینکه 73 راننده از 12 استان کشور در این دوره مسابقات از آفرود در کومله حضور داشتند، گفت: اردبیل، کرمانشاه، کردستان، همدان، تهران، آذربایجان غربی، آذرباجان شرقی، مازندران، قزوین، قم، اصفهان، گیلان ویک تیم آزاد از استان های شرکت کننده در این مسابقات در سال گذشته بودند.

 

دبیر برگزاری مسابقه جایزه بزرگ آفرود کومله افزود: این مسابقات در دو کلاس ۳۵۰۰ سی سی و منفی ۳۵۰۰ سی سی برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر به رسم یادبود و هدایای نقدی و به فنی ترین راننده نیز جایزه اهدا شد.

 

شفیعی بیان کرد: حسن بلوچیان از تیم تهران، پوریا حسین از تهران، سعید دهقانی از تیم آزاد و قاسم وکیلی از قزوین در کلاس ۳۵۰۰ سی سی مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

 

شهردار کومله با بیان اینکه حسین ترحمی از تیم گیلان، فرشاد ابراهیمی از تیم قزوین، مرتضی نوری از تیم کرمانشاه و حامد سلیمی از تیم تهران مقام های اول تا چهارم در کلاس منفی 3500 سی سی مقام های اول تا چهارم را کسب کردند، گفت: مهدی محبوبی از تیم گیلان نیز به عنوان فنی ترین راننده این مسابقات انتخاب شده است.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات در راستای یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان لنگرود و استان گیلان، شورا و شهرداری کومله، بخشداری کومله و ستاد یادواره شهدای کومله برگزار شده است.

 

دبیر برگزاری مسابقه جایزه بزرگ آفرود کومله با اشاره به حضور بیش از 30 خبرنگار و عکاس کشوری برای پوشش این مسابقه، تصریح کرد: با تلاش جوانان کومله و کارکنان شهرداری توانستیم استخر شهر کومله را به بهترین شکل ممکن برای برگزاری این مسابقات فراهم کنیم که خوشبختانه شرکت کنندگان نیز از شرایط برگزاری و میزبانی و پیست رضایت دارند.

 

شهردار کومله اظهار کرد: قصد داشتیم با برگزاری مسابقات اتومبیل رانی به عنوان یک ورزش سالم و جذاب، تفریح سالمی را برای مردم و جوانان فراهم کنیم تا شور جوانان در مسیر صحیح تخلیه شود. انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان