به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، عطاالله شریعتی نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در ارتباط با برگزاری مراسم تشییع شهید محسن حججی اظهار داشت: به دلیل اینکه هنوز زمان ورود پیکر شهید حججی به نجف آباد مشخص نیست زمان برگزاری مراسم تشییع هم قطعی نیست.

وی با اشاره به جزییات برنامه ها افزود: هر روزی که مراسم تشییع شهید برگزار شود فردای آن روز مراسمی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) نجف آباد برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد با بیان اینکه محل خاکسپاری شهید در یادمان شهدای گلزار شهدای نجف آباد است، گفت: در حال حاضر کمیته های مختلفی برای برگزاری مراسم برنامه ریزی شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی با تأکید بر این مسئله که تمامی کمیته ها در آماده باش کامل به سر می برند ادامه داد: برنامه های تشییع و خاکسپاری مشخص شده و به محض اینکه خبر قطعی ورود شهید به شهرستان نجف آباد اعلام شود فعالیت اجرایی کمیته ها تشریح می شود.

شریعتی نیا با اشاره به محل استراحت تشییع کنندگان تصریح کرد: برای اسکان و استراحت تشییع کنندگان آموزش و پرورش، لشکر 8 نجف اشرف و شهرداری آماده و در مسیر مراسم تشییع هم موکب های استقبال از مردم توسط هیئت های مردمی راه اندازی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ای برای تشییع شهید در اصفهان نداریم، گفت: در حال حاضر تنها برگزاری مراسم تشییع در تهران و نجف آباد قطعی است.

وی با اشاره به مسیر تشییع شهید اظهار داشت: مسیر تشییع پیکر شهید حججی از میدان بسیج به سمت میدان آزادگان و گلزار شهدا از ساعت 8:30 روز ورود شهید به شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان