با حاکم شدن دولت و شعار اعتدال توسط رئیس جمهور، شاهد هستیم تحت شعار اعتدال، افرادی که به خاطر نقش داشتن در فتنه ۸۸ امنیت ملی کشور را تهدید نموده بودند کم کم به بدنه حاکمیت وارد می شوند. حاکمیتی که خود قصد شکستن آن را داشتند.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از ۸دی نیوز با حاکم شدن دولت و شعار اعتدال توسط رئیس جمهور، شاهد هستیم تحت شعار اعتدال، افرادی که به خاطر نقش داشتن در فتنه ۸۸ امنیت ملی کشور را تهدید نموده بودند کم کم به بدنه حاکمیت وارد می شوند. حاکمیتی که خود قصد شکستن آن را داشتند.

 

این افراد دوباره در بسیاری از وزارت خانه ها راه یافته و تلاش این معتدلین! بازگشت کشور و بدنه اجرایی به سال های گذشته می باشد که در لسان مرد سایه این دولت یعنی هاشمی رفسنجانی بیان شد.

 

تحولات اخیر در وزارت رفاه، تعاون و کار و همچنین در وزارت علوم و تحقیقات و عزل و نصب ها در استان ها و جهت گیری استانداران شاهدی بر این ماجراست.

 

در استان ما نیز شاهد هستیم پس از انتخاب استاندار عناصری که عمدتاً سابقه اصلاح طلبی داشته و حتی جزو فرماندارانی بوده اند که در اقدام قبیحانه نمایندگان مجلس ششم و رد صلاحیت آن ها استعفاء داده بودند بار خود را برای در دست گرفتن مناصب کلیدی استان بسته اند!

 

یکی از این افراد فرماندار مستعفی و مسئول ستاد شرق گیلان کاندیدای فتنه گر می باشد 

 

وی در حالیکه هیچگاه برائت خود را از فتنه گران اعلام نداشته است می رود تا با در دست گرفتن مسئولیت کلیدی در استان نشان دهد که اعتدال، سر از اصلاحات در آورده است!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان