ما همان سربازان امام خمینی هستیم که امام به ما امیدوار بودند و امریکا بداند که هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما تا آخر ایستاده ایم.

به گزارش لنگرنیوز ، عصر دیروز دو زوج جوان عقد خود را در گلزار شهدای آستانه اشرفیه انجام دادند. در این رابطه گزارشگر آستان خبر چند سوال را از این زوج جوان انجام داد:

 

آستان خبر: خودتان را معرفی کنید؟

عباس عبدی  متولد ۱۳۶۹هستم و در حوزه جلالیه آستانه اشرفیه در سطح مقدماتی درس می خوانم.

آستان خبر:چطور شد اینجا رو انتخاب کردید؟

الگوی ما حضرت امیرالمومنین (ع) است و ما تصمیمان این بود که زندگیمان را با شهدا آغاز کنیم. دوست داریم ساده زندگی کنیم.ما می خواستیم نشان دهیم که می توان ازدواج را آسان گرفت.

آستان خبر: هدف شما از این کار چه بود؟

در آستانه اشرفیه این چنین مراسمی برگزار نشده بود و هدف ما این بود که به همه ی جوانان نشان دهیم که میتوان چنین کارهای ارزشی را انجام داد.

آستان خبر:آیا در تصمیمتان با مخالفتی روبرو نکشدید؟

نه الحمدالله . هم خانواده ی خودم و هم خانواده ی همسرم نه تنها که مانع نشدند بلکه مشوق من نیز در این امر خداپسندانه و معنوی بودند.

آستان خبر:آیا خانواده های شهدا هستید؟

نه .پدرم ایثارگر است.و ۶سال سابقه ی جبهه دارد.

آستان خبر:کجا با هم آشنا شدید؟

در حرم آقا سید جلال الدین اشرف

آستان خبر:شما چطور عروس خانم؟

من مهمترین هدفم ، برگرفته از آیه ۱۵۴ سوره بقره بود که خداوند می فرمایند شهیدان زنده اند ودارای حیات و آنها رزق روزی می خورند و من هم دوست داشتم که بر سر سفره ی شهدا بنشینم تا نصیبی از این رزق وروزی داشته باشم. آنها یقینا زنده اند و ما این مسئله را درک نمی کنیم.

من خیلی خوشحالم که بالاخره به آرزوی قلبی خودم رسیدم و این را هم بگویم که میزبان ما نیستیم خود شهدا هستند.

آستان خبر:پشیمان نیستید که خیلی مراسمتان ساده برگزار شد؟

من پشیمان نیستم چون دنبال هدف  بزرگی بودم.

آستان خبر:آیا این راه را در زندگی خود نیز، ادامه می دهید؟

ان شا الله من و همسرم بتوانیم در حد توانمان به وصیت شهدا عمل کنیم.

آستان خبر: ودر پایان؟

ما اینجا زندگیمان را آغاز کردیم تا ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم و به تمام سران استکبار بگوییم که شهدای ما زنده اند و ما نمی گذاریم آرمان های آنها پایمل شود و مانطور که آنها در مقابل استکبار به خصوص امریکا ایستاده اند ماهم می ایستیم و امریکا بداند که نمی تواند هیچ غلطی کند.

و من هم این را بگویم که ما همان سربازان امام خمینی هستیم که امام به ما امیدوار بودند و امریکا بداند که هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما تا آخر ایستاده ایم.

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان