۴۰ جهیزیه به نوعروسان اهدا شد

۱۳۹۳/۰۶/۰۲ ۱۱:۰۵ چاپ کد خبر: 8892

بختیار بازگیر مدیر کمیته امداد لاهیجان گفت: بیست واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان لاهیجان در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از «لاهیجان» ، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لاهیجان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت : از ابتدا سالجاری تا کنون ۴۹ مورد جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به ارزش چهارصد و ۹۰ میلیون ریال و بیست مورد هدیه ازدواج به مبلغ هشتاد میلیون ریال نیز به نو دامادهای تحت پوشش پرداخت شده و چهل نفر از نوعروسان نیز پشت نوبت دریافت جهیزیه قراردارند که به زودی به آنها پرداخت خواهد شد.

بختیاربازگیر افزود : تعداد هزار و پانصد و ۴۳ حامی هم سرپرستی چهارصد و سه نفرازایتام تحت حمایت این نهاد در شهرستان لاهیجان را به عهده دارند.

وی خاطرنشان نمود : درهفته دولت بیست واحد مسکونی با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و هشتصدهفتاد و هفتمیلیون و نهصد هزارریال افتتاح خواهد شد .

ضمنا ۳۱ واحد دیگر نیز با هزینه کرد ۳ میلیارد دویست و پنجاه و پنج میلیون ریال و با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث می باشد.

مدیر کمیته امداد امام (ره) گفت : درقسمت اشتغال، ۲ طرح کارانگیزی به مبلغ ۴۲ میلیون ریال به اجراء درآمده و یک مورد وام از محل صندوق امداد با مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت گردیده است.

بختیار بازگیر با بیان اینکه آموزشهای بلند مدت،کوتاه مدت و فنی حرفه ای نیز بخشی از فعالیت های این اداره بوده افزود:هفتاد و هشت مورد آموزش بلند مدت آرایش وپیرایش،خیاطی،کامپیوتر وقالی بافی و دویست و۹ مورد آموزش کوتاه مدت کارآفرینی مددجویان وفرزندان آنها،دامداری وکشاورزی و تعداد ۱۸مورد حرفه آموزی برای دانش آموزان مقطع دبیرستان وتعداد ۲۶ مورد هم کاریابی به اجراء درآمده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان