افکار عمومی پیرامون پرونده این فرد طی بیش از 20 سال گذشته تاکنون پرسش های پاسخ نگرفته بسیاری دارند و محاکمه وی پشت درهای بسته، نه تنها به رفع این پرسش ها نمی انجامد، بلکه بر شبهات خواهد افزود.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از خیبر آنلاین، طبق خبر اعلام شده، فردا (دوشنبه) پنجمین جلسه محاکمه مهدی هاشمی و چهارمین سری متوالی آن در دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه برگزار خواهد شد.

اگرچه اعلام خبر برگزاری دادگاه آقازاده به تنهایی موجب ایجاد امید در دل عدالت طلبان خواهد شد، اما غیرعلنی شدن آن در شرایطی که دادستان سابق کشور از اعمال فشار شدید صاحبان قدرت و ثروت بر این پرونده سخن می گفت، بر دلواپسی ها افزوده است.
افکار عمومی پیرامون پرونده این فرد طی بیش از ۲۰ سال گذشته تاکنون پرسش های پاسخ نگرفته بسیاری دارند و محاکمه وی پشت درهای بسته، نه تنها به رفع این پرسش ها نمی انجامد، بلکه بر شبهات خواهد افزود.
مردم سوال دارند که:
- آیا بین مهدی هاشمی و پرونده کرسنت که اخیرا حکم محکومیت سنگین آن علیه ایران در دادگاه لاهه صادر شده، ارتباطی وجود دارد؟
- آیا آقازاده رفسنجانی در پرونده هایی مانند استات اویل، توتال و… حضور داشته است؟
- شایعاتی که پیرامون دوره حضور وی در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت مطرح شده، حقیقت دارد یا خیر؟
- اعترافات حمزه کرمی، از محکومین فتنه، پیرامون ریخت و پاش مهدی هاشمی در انتخابات سال ۸۴ از کیسه بیت المال جهت تبلیغ پدرش تا چه میزان صحت دارد؟
- نقش آقازاده رفسنجانی در فتنه ۸۸ چه بود؟ آیا می توان وی را نیز جزو یکی از سران فتنه نامید؟
- ماجرای فایل صوتی منتشرشده از او که با یک خبرنگار فراری سخن می گفت، چیست؟
- آیا زمزمه هایی که از نقش او در لابی با دشمنان ایران جهت اعمال تحریم علیه ملت ایران بر سر زبان هاست، منطبق بر واقعیت است؟
- ابهامات پیرامون نحوه فعالیت و مدیریت وی در دانشگاه آزاد چه بوده است؟
- علت حضور وی در انگلیس و ماجرای ماموریتی که با تردید همراه بود، چیست؟
- بحث راه اندازی و حمایت از رسانه های رنگارنگی که اکثرا به پاتوق ضدانقلاب تبدیل شده اند، تا چه میزان با حقیقت همراه است؟
- و دهها آیا و پرسش دیگر…

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان