محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در لاهیجان گفت: فرهنگ کیف الکترونیکی هنوز در کشور جا نیفتاده و مردم تا پول نقد را نبینند ، قوت قلب نمی گیرند. به گزارش لنگرنیوز به نقل از لاهیجان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خاطرات من از لاهیجان به قبل از انقلاب باز می گردد افزود: مردم با فرهنگ این شهر و تمیزی لاهیجان همیشه برای ما یادآور خاطرات خوشی بوده است.

واعظی با بیان اینکه بنده ازتمامی کارکنان دفاتر خدماتی که پس از چهار ماه حقوقی دریافت نکرده اند عذرخواهی می کنم افزود:اواخر هفته آینده ، معوقات تمامی دفاتر پیشخوان دولتی پرداخت خواهد شد که مدیرعامل شرکت پست کشور این کار را تسریع می بخشند.

وی با بیان اینکه وقتی که در منطقه ای دفتر پیشخوان داریم همه خدمات باید به این بخش واگذار شود افزود:در برخی از استان ها تلاش کردیم که در چند ماه گذشته تعداد خدمات دفاتر پیشخوان دولت در حال افزایش است.

محمود واعظی با بیان اینکه تعداد خدمات از دستگاهای مختلف باید به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود و این موضوع باید در جلسات شورای اداری استان و شهرستان ها تکلیف شود افزود:با این کار مردم راحت می شوند و می دانند که به کجا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه با این کار دفاتر پیشخوان دولت هم هیچ وقت بدون پول نمی مانند و باعث تولید کار و اشتغال می شود افزود:دولت در یکسال گذشته در تلاش برای ایجاد شغل برای جوانان کشور بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به کیف الکترونیکی و بیان اینکه بالاخره فرهنگ مردم ما این است که تا پول را نبیند قوت قلب پیدا نمی کنند افزود : اگر پول را به حسابشان بریزید و آن را مجدد نقد کنند و به حساب خودشان بریزند قبول دارد ولی حساب اعتباری را قبول ندارند.

وی افزود: این گونه ابتکارات را در روستاها و شهرهای کوچک به کار نبرید و از شهرهای بزرگ شروع کنید.

محمود واعظی با بیان اینکه مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و در استان های مختلف بخش عمده آن نیز حل شده است افزود: بالاخره اگر آقای رضا خضردوست این مسائل را حل نکنند دیگر باید چکار کنند.

وی در ادامه افزود: صبح در پارک فناوری اطلاعات از مهندس رضا خضردوست گلایه داشتند و اینجا هم گلایه هایی از ایشان وجود دارد و اگر قرار بر این باشد که نارضایتی ها بیشتر شود ناچاریم که اقداماتی انجام دهیم.

وی در پایان گفت: ما در بسیاری از استان ها که مدیر کل هایشان مردمی تر بودند اول مشکل کارگزاران روستایی را حل کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان