به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مردمی نماینده جدید ولی فقیه در استان کرمان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی بزرگ امام علی شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که با وجود و حضور آیت الله جعفری ما شاهد حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در استان کرمان هستیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شعار، اعتقاد، دلبستگی مردم به نظام و رهبری و اصول انقلاب روز به روز مستحکم تر شده است، افزود: امروز شاهدیم که جوانان ما و نسل های جدید عاشق و پایبند به اصول و ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه در چارچوب طبیعی و با این دشمنی های گسترده و فضاهای کنونی و با گذشت زمان باید فرسایش و فاصله بین نسل ها مختلف باید به وجود آید، افزود: دلیل تازگی انقلاب و نظام این است که انقلاب ما از جنس دین بوده و هرگز روح کهنگی به خود نخواهد گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نکته مهمی که در خود دین نیز موثر است و اگر نباید خود دین آسیب می بیند کسانی هستند که در نگهداری دین اثرگذار هستند، گفت: روحانیون به عنوان کسانی که در نگهداری دین و اصول آن موثرند مهمترین عامل برای زنده ماندن روح انقلاب بوده و توانستند مردم را در مسائل گوناگون دینی نگه دارند. وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب امام راحل نقش ارزنده ای داشت و ما را با عمق اسلام آشنا کردند، افزود: امام راحل جامعه فاسد شاهنشاهی را به جامعه اسلامی و امام زمانی مبدل کردند. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه دیده بانی می کنند از اسلام و انقلاب و مردم و مسائلی که می توانند به اسلام ضربه بزند، گفت: بین آنچه که ما می بینیم و می فهمیم تا آنچه که ولی فقیه درک می کنند فاصله زیادی وجود دارد. سردار سلیمانی با بیان اینکه روحانیت به دلیل انتصابش به ولایت فقیه نقش مهم و تاثیرگذار دارد، تصریح کرد: امام جمعه به عنوان نماینده ولی فقیه در یک استان باید نزدیک ترین مشخصات و مختصات را به ولی فقیه داشته و خلاصه ولی فقیه در استان باشد. وی با اشاره به اینکه آیت الله جعفری در تمام دروان نمایندگی ولایت فقیه خود در استان کرمان به خوبی به این نماد و امانت عمل کرده است، گفت: آیت الله جعفری چه در دوران امام(ره) و چه در دوران مقام معظم رهبری در تمامی زمینه ها اعم از شخصی، اخلاقی، مردم داری، دفاع از مردم و اصول انقلاب، در پدر بودن، در اینکه تمامی اقشار را زیر چتر خود گرفتن و در مقابل عمل های انحرافی موضع گرفتن می توانیم شهادت دهیم که ایشان به حق این منصب و جایگاه را در نزدیک ترین نقطه به مقام معظم رهبری عمل کردند. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه ترویج معنویت و مذهب در جامعه و دفاع از حقوق مردم از وظایف نماینده ولی فقیه است، گفت: امام جمعه بودن یک منصب تشریفاتی نیست بلکه جایگاهی برای خدمت گذاری به مردم است. انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : سرلشکر سلیمانی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان