رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه بیش از ۲۰ فعالیت عمران شهری امسال مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: آسفالت خیابان های لنگرود به طول ۳۰ هزار مترمربع در حال آماده سازی که برای این پروژه بیش از ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.



غلامرضا منصفی در گفت وگو با خبرنگار لنگرنیوز، از افتتاح کارهای عمرانی شهرداری این شهر در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در هفته دولت بیش از 20 فعالیت عمرانی را در نظر گرفته است و امیدوارم تا نیمه شهریور به پایان برسد.



وی با بیان اینکه روز گذشته چند طرح عمرانی در شهرستان به بهره برداری رسید، افزود: لایروبی رودخانه لنگرود، آسفالت خیابان های لنگرود، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی در دو نقطه شهر از جمله پروژه هایی بود که با حضور مسئولان شهرستان به بهره برداری رسیدند.



رئیس شورای شهر لنگرود گفت: آسفالت خیابان های لنگرود به طول 30 هزار مترمربع در حال آماده سازی که برای این پروژه بیش از 16 میلیارد ریال هزینه شده است.



منصفی با اشاره به پروژه لوله گذاری فاضلاب تصریح کرد: لوله گذاری یک هزار متر مربع در شهر لنگرود به تصویب رسید که نیازمند 5 میلیارد ریال هزینه است.



وی از نصب ست های ورزشی خبر داد و افزود: برای تامین فضای ورزش، ست های ورزشی در 5 نقطه شهر نصب احداث سپس بهداشتی و نمازخانه و لایروبی 11 میلیارد ریال انجام شده است.



رئیس شورای شهر لنگرود در مورد آخرین وضعیت استعلام شهردار جدید لنگرود گفت: مدارک لازم برای استعلام و اعلام نتیجه در 14 مرداد به استانداری ارسال شده است و تاکنون پاسخی دریافت نکردیم.



منصفی متذکر شد: از استاندار تقاضامندیم به دلیل نزدیک شدن به فصل باراندگی و رسیدگی به امورات مردم و پیگیری مصوبات شورا و شهرداری نتیجه را اعلام کنند تا برای خدمت به مردم که از اهداف دولت تدبیر و امید است گام مثبتی گذاشته شود.



وی خاطرنشان کرد: همه ساله با نزدیک شدن به فصل بارندگی آب گرفتگی معابر در شهر معضل اصلی شورا است که در صورت تایید شهردار لنگرود می توانیم تا حدودی این معضل را کمتر کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان